17 gruodžio 2015

„McDonald‘s“: „Big Mac“ sumuštinį šiemet rinkosi kas trečias lietuvis

Per beveik 12 šių metų mėnesių „McDonald‘s“ restoranuose Lietuvoje parduota 1,1 mln. „Big Mac“ sumuštinių. Remiantis pardavimų duomenimis, visame pasaulyje legendinis „Big Mac“ sumuštinis – vienas mėgstamiausių ir Lietuvoje. Šiemet jį rinkosi kas trečias šalies gyventojas.
Lyginant su praėjusių 2014 metų duomenimis, šiemet „Big Mac“ sumuštinių pardavimai Lietuvoje didėjo beveik trečdaliu – t. y. 31 proc. Panašus augimas skaičiuojamas ir kitose Baltijos šalyse. Iš viso jose šiemet parduota 3,3 mln. šių sumuštinių.


„Nepaisant to, kad lankytojai vis drąsiau išbando naujoves ir ieško naujų mėsainių skonių, pardavimų rezultatai rodo, kad „Big Mac“ sumuštinis išlieka neatsiejama mūsų meniu dalimi ir vienu mėgstamiausių „McDonald‘s“ produktų Lietuvoje. Be to, atsižvelgdami į lankytojų poreikius, stengiamės nuolat pasiūlyti įdomių naujienų Premium mėsainių kategorijoje bei paįvairinti pagrindinių sumuštinių pasirinkimą“, – sakė restoranų tinklo „McDonald‘s“ marketingo bei skaitmeninės rinkodaros vadovė Baltijos šalyse Laura Jasėnaitė.


Pasak jos, itin didelio populiarumo šiemet sulaukė tokios naujovės kaip „Grand Big Mac“, „Big Mac“ su vištiena bei trigubas mėsainis su sūriu, kurie restoranų tinklo meniu buvo siūlomi išskirtinai vasaros mėnesiais. Jų paklausa parodė, jog lankytojai teigiamai vertina kultinių „McDonald‘s“ sumuštinių naujoves.


Ateinančiais 2016 metais restoranų tinklas žada lankytojus ir toliau stebinti meniu naujienomis. Planuojama, jog Premium mėsainių kategoriją papildys nauji gurmaniški sumuštiniai.


Kaip ir kiti „McDonald‘s“ sumuštiniai, „Big Mac“ yra gaminami naudojant tik 100 proc. jautieną ir aukščiausios kokybės ingredientus. Juos „McDonald‘s“ restoranams Baltijos šalyse tiekia daugiau kaip 50 Europos šalių tiekėjų, tarp kurių ir 15 Baltijos valstybių įmonių. Visi jie privalo atitikti giežtus kokybės ir maisto saugos reikalavimus.


Šiuo metu savo meniu restoranų tinklas siūlo rinktis iš 15 skirtingų mėsainių. Greta jų lankytojai gali rinktis ir „McWrap“ suktinius ar salotas. Taip pat, specialiai pusryčiams subalansuotą maistą – „McMuffin“ bei „McToast“ ir kitus pusryčių sumuštinius, jogurtą, šviežias sultis bei kavą.



Apie „McDonald‘s“


„McDonald‘s“ yra pirmaujantis restoranų tinklas Lietuvoje, kuriame kasmet apsilanko daugiau kaip 7,3 mln. lankytojų. Šiuo metu Lietuvoje veikia 11 tinklo restoranų – 7 Vilniuje, 2 Kaune, po vieną Klaipėdoje ir Šiauliuose bei 4 „McCafé“ kavinės – visos Vilniuje. Kitąmet restoranų tinklas „McDonald‘s“ minės savo veiklos dvidešimtmetį šalyje. Pirmasis tinklo restoranas Lietuvoje atidarytas dar 1996 metais, Vilniuje.


“McDonald’s” restoranus Lietuvoje valdo Maltos bendrovė „Premier Capital“, kuri yra licencijuota „McDonald‘s“ plėtotoja Baltijos šalyse, Maltoje bei Graikijoje. Iš viso bendrovė valdo 60 tinklo restoranų, kuriuose dirba daugiau kaip 2,8 tūkst. darbuotojų.
110 šalių visame pasaulyje veikia daugiau kaip 35 tūkst. „McDonald‘s“ restoranų.
 
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.