6 vasario 2013

Mažėjant ryšio kainoms „Tele2” pajamos 2012 m. augo

Telekomunikacijų bendrovės „Tele2” pajamos Lietuvoje praėjusiais metais augo 1,4 proc., iki 481 mln. litų. Bendrovės EBITDA (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją) siekė 36 proc. – 171 mln. litų, kaip ir 2011 metais.
„Augome visose srityse, išskyrus kainas. Mažinamos paslaugų kainos ir žmonių pasitenkinimas paslaugomis didino klientų skaičių ir paslaugų vartojimą. Ypač išaugo verslo pasitikėjimas „Tele2”, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.


Verslo klientų skaičius išaugo beveik penktadaliu – 18 proc., iki 119 tūkst. Privačių „Tele2” vartotojų skaičius praėjusiais metais padidėjo 3,5 proc., iki 1,78 mln.


Bendrovė toliau pirmavo pagal numerių perkėlimą. 2012 m. „Tele2“ pasirinko 36,2 tūkst. daugiau klientų, nei pasitraukė (2011 m. – 16,2 tūkst).


Mažinamos ryšio paslaugų kainos vartotojams leido daugiau kalbėti ir naršyti. „Tele2” tinkle prakalbamų minučių kiekis išaugo 8,5 proc. Telefonu atsisiunčiamų duomenų apimtys išaugo daugiau nei du kartus.


Pavasarį pradėjusį savo tinklo modernizavimą, „Tele2” 2012 m. atnaujino 142 bazines stotis ir įrengė 230 naujų stočių, tarp jų – 20 4G ryšio stočių.


Bendrovės „RAIT“ gruodį mėn. atliktos apklausos duomenimis, „Tele2“ yra populiariausias ir labiausiai rekomenduojamas operatorius Lietuvoje. Beveik pusė apklausos dalyvių teigė, kad naudojasi „Tele2“ paslaugomis.


Tarptautinės personalo vertinimo metodikų ir tyrimų bendrovės „Profiles International“ tyrime „Tele2” pripažinta 2012 m. produktyviausia IT ir telekomunikacijų sektoriaus bendrove Baltijos šalyse, o investicinio banko „GILD Bankers“ 2012 m. sudarytame vertingiausių Lietuvos bendrovių sąraše „Tele2“ paskelbta vertingiausia šalies mobiliojo ryšio bendrove.
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.