26 rugsėjo 2014

„Maxima“ ateinančiais metais įdiegs 90 naujų savitarnos kasų

Prekybos tinklas „Maxima“ ateinančiais metais planuoja „Express savitarnos“ kasų tinklo plėtrą. Pirminiais skaičiavimais, į savitarnos kasų diegimą bendrovė ketina investuoti maždaug 5 mln. litų ir penkiolikoje „Maxima“ parduotuvių visoje Lietuvoje įdiegti apie 90 naujų savitarnos kasų.
„Savitarnos kasų tinklą plečiame, atsižvelgę į besikeičiančius savo klientų apsipirkimo įpročius bei poreikius. Greitėjant gyvenimo tempui, vis daugiau mūsų klientų nenori gaišti laiko apsipirkimui, į parduotuves užsuka dažniau, tačiau perka tik tiek produktų, kiek suvartoja iš karto. Taupantiems laiką, savitarnos kasos – išties patogus pasirinkimas. Jose už pirkinius galima atsiskaityti taip pat greitai ar net greičiau nei įprastose kasose, ypač kai perkama mažiau prekių“, – sako bendrovės „Maxima LT“, UAB generalinis direktorius Žydrūnas Valkeris.


Pasak „Maxima LT“ vadovo, ateinančiais metais savitarnos kasas nuspręsta įdiegti penkiolikoje „Maximos“ parduotuvių Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Palangoje, Alytuje, Panevėžyje ir Nidoje. Priklausomai nuo parduotuvės dydžio, jose šalia įprastų kasų atsiras 4 arba 6 savitarnos kasos. Pirmajame plėtros etape savitarnos kasas planuojama diegti didžiosiose tinklo parduotuvėse, kur klientų srautas didžiausias, bei vadinamojo „miesto formato“ parduotuvėse, kurios orientuotos į skubantį pirkėją ir greitą apsipirkimą. Tačiau neatmetama galimybė, kad ateityje savitarnos kasos atsiras ir mažesnėse tinklo parduotuvėse, o jų skaičius dar labiau išaugs.


Preliminariais skaičiavimais, kitąmet į savitarnos kasų plėtrą „Maxima LT“ investuos maždaug 5 milijonus litų. Šios lėšos bus skirtos kasos aparatams įsigyti. Papildomų investicijų prireiks ir šiems aparatams diegti, jų nuolatinei priežiūrai, taip pat tinklo darbuotojams apmokyti, kad galėtų profesionaliai padėti savitarnos kasose atsiskaityti už pirkinius tinklo klientams.


Šiuo metu renkamas tinkamiausias savitarnos kasų, kurias prekybos tinklas ketina diegti, modelis. Pasak „Maxima LT“ vadovo Ž. Valkerio, pagrindinis prioritetas – kasų funkcionalumas ir patogumas pirkėjams: ieškoma universalaus modelio su nesudėtingu meniu, kuris klientams leistų paprastai surasti, pasverti ar nuskenuoti prekes, o informacija kasose būtų pateikiama aiškiai ir paprastai, keliomis kalbomis. Kasos turi pasiūlyti galimybę pirkėjams rinktis jiems patogiausią atsiskaitymo būdą – tiek visų tipų bankų kortelėmis, tiek ir grynaisiais, taip pat pasinaudojant „Maxima“ dovanų čekiais ar dovanų kortelėmis, „Ačiū“ kortelėje sukauptais pinigais.


Iki šiol veikė keturios tinklui priklausančios „Express savitarnos“ kasos, kurias bendrovė „Maxima LT“ kiek daugiau nei prieš penkerius metus įdiegė Vilniaus „Akropolio“ prekybos centre įsikūrusioje „Maxima XXX“ parduotuvėje. „Maxima LT“, 2015 metais išplėsianti savo savitarnos kasų tinklą iki 94 „Express savitarnos“ kasų, šį tinklą planuoja vystyti ir ateityje, diegdama savitarnos kasas jau veikiančiose ir naujai įrengiamose „Maxima“ parduotuvėse visoje Lietuvoje.
 
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.