5 vasario 2015

„MAXIMA GRUPĖS“ apyvarta 2014 m. siekė 2,583 mlrd. eurų

Konsoliduota bendrovės „MAXIMA GRUPĖ“ apyvarta praėjusiais metais pasiekė 2,583 mlrd. eurų be PVM ir, palyginti su 2013 metais, išaugo 2,5 proc. Bendrovei priklausantys mažmeninės prekybos tinklai Baltijos šalyse, Lenkijoje ir Bulgarijoje orientavosi į konkurencingumo didinimą bei veiklos procesų organizavimo efektyvinimą. Per metus atidaryta 17 naujų parduotuvių, rekonstruota 31. Bendrovės investicijos į plėtrą ir tinklo palaikymą 2014 m. siekė beveik 56 mln. eurų.
„Daugumoje šalių  ir toliau stebime racionalią vartotojų elgseną, lemiančią nuosaikią, bet stabilią rinkos plėtrą, todėl pastaraisiais metais daugiausia orientavomės į bendrovių konkurencingumo didinimą, pirmiausia atsižvelgdami į mūsų pirkėjų poreikius. Be to, kiekvienoje šalyje, daug dėmesio skyrėme įmonių veiklos procesams tobulinti – nuo tiekimo, logistikos grandinės, prekių asortimento valdymo iki darbo sąlygų parduotuvėse gerinimo. Šios veiklos kryptys išliks aktualios ir ateityje“, – komentuoja „MAXIMA GRUPĖ“, UAB generalinė direktorė Neringa Janavičiūtė.


N. Janavičiūtė pastebi, kad vertinant rodiklius atskirose šalyse, sparčiausiai pernai bendrovių apyvarta augo Lenkijoje ir Estijoje. Prekybos tinklo „ALDIK“ apyvarta Lenkijoje per metus siekė 37,7 mln. eurų be PVM ir, palyginti su 2013 metais, buvo 21,6 proc. didesnė. Veržlus augimas šioje šalyje fiksuojamas antrus metus iš eilės. Pernai Varšuvoje atidarytos dvi „ALDIK“ parduotuvės, jų tinklą ketinama plėsti ir šiemet.


Lyginant Baltijos šalių rezultatus, trečius metus iš eilės didžiausias augimas užfiksuotas Estijoje. „MAXIMA Eesti“ bendra apyvarta sudarė per 401 mln. eurų be PVM ir buvo 5,2 proc. didesnė nei 2013 metais. Tokiam rezultatui įtakos turėjo ir bendrovės konkurencingumo didinimas plečiant didelio formato parduotuvių tinklą Estijos sostinėje: pradėta didelio formato parduotuvių („XX“ formato) plėtra pasiteisino ir bus tęsiama toliau, o metų pabaigoje duris Taline atvers pirmasis „MAXIMA  XXX“ prekybos centras. Be to, bendrovė pernai pradėjo naujo logistikos centro statybą, kurio vertė sieks beveik 30 mln. eurų. Jo statybas planuojama baigti iki 2015 m. pabaigos.


Rezultatai Lietuvoje atspindėjo bendras šalies ūkio augimo tendencijas. Bendrovės „MAXIMA LT“ apyvarta 2014 metais augo 2,5 proc. ir viršijo 1,417 mlrd. eurų be PVM. Vienas svarbiausių įmonės tikslų 2014 metais buvo tinkamai pasirengti euro įvedimui. Tai sėkmingai įgyvendinta šių metų pradžioje. 2015 m. bendrovė  daugiausia dėmesio skirs konkurencingumui užtikrinti.


„MAXIMA Latvija“ bendrovės apyvarta praėjusiais metais pasiekė 660 mln. eurų be PVM ir, lyginant su 2013 m., išliko praktiškai nepakitusi – ji padidėjo 0,1 proc. Bendrovė daugiausia dėmesio ir resursų skyrė Pokyčių programai įgyvendinti – tam skirta virš 11 mln. eurų.


Bulgarijoje veikiančios bendrovės „MAXIMA Bulgaria“ metinė apyvarta pernai siekė 65,6 mln. eurų be PVM ir didėjo 4,2 proc. Įmonė šiemet taip pat planuoja tinklo plėtrą: toliau bus atidaromos nedidelio  formato parduotuvės „T- MARKET“.


„MAXIMA GRUPĖ“ yra 2007 m. įsteigta kontroliuojančioji bendrovė, valdanti mažmeninės prekybos įmones Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje ir Bulgarijoje. Jose veikia 517 parduotuvės „MAXIMA X“, „MAXIMA XX“, „MAXIMA XXX“, „ALDIK“, „T-MARKET“: Lietuvoje jų – 228, Latvijoje – 146, Estijoje – 73,  Bulgarijoje -  44, Lenkijoje – 26.
 
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.