5 rugsėjo 2014

Lietuvos krepšininkams palaikyti – trispalvės, dūdos ir veido dažai

Lietuvos krepšininkų kovos Ispanijoje vykstančiame pasaulio krepšinio čempionate nepalieka abejingų. Prekybos tinklo „Maxima“ duomenimis, čempionatui įsibėgėjant sparčiai auga tautinės ir krepšinio atributikos pardavimai, o sirgaliai prie televizorių ekranų kur kas daugiau nei įprastai perka ir kai kurių produktų. Prie palaikančiųjų šalies krepšinio rinktinę šiame pasaulio krepšinio čempionate prisijungė ir prekybos tinklas „Maxima“, kurio prekes į tinklo parduotuves po visą Lietuvą gabenantys vilkikai čempionato proga pasipuošė trispalvėmis.
„Pasaulio krepšinio čempionato metu išaugantys dalies prekių pardavimai rodo, kad lietuviai iš tiesų domisi krepšiniu, aktyviai palaiko mūsų krepšininkus ir didžiuojasi jų pergalėmis. Su kiekviena Lietuvos rinktinės pergale vis labiau auga tautinės atributikos pardavimai, o jų piką paprastai fiksuojame per finalines varžybas“, – sako bendrovės „Maxima LT“ Rinkodaros ir pardavimų departamento direktorius Norbertas Žioba.


Jo teigimu, prisidėdama prie šalies sportininkus palaikančių šalies gyventojų, „Maxima LT“ nuolat siūlo su sporto varžybomis susijusios sirgalių atributikos, o čempionatų metu ji papildoma naujomis prekėmis. Šis čempionatas yra pirmasis, kai prekes į „Maximos“ parduotuves vežantys vilkikai pasipuošė trispalvėmis. Taip prekybos tinklas simboliškai prisideda prie visų, neabejingų mūsų sportininkų pergalėms, garsinančioms Lietuvą visame pasaulyje. Vėliavėlėmis buvo papuošta 180 vilkikų, kasdien aplankančių 73 šalies miestus, kuriuose įsikūrusios prekybos tinklo parduotuvės.
Bendrovės duomenimis, šio pasaulio krepšinio čempionato metu suvenyrinių ir automobiliams skirtų vėliavėlių paklausa jau išaugo atitinkamai pusantro ir keturis kartus, trispalvės vėliavos veido dažų pardavimai šoktelėjo net penkis kartus. Aktyviai perkami ir marškinėliai su krepšinio atributika bei  šio čempionato metu prekyboje pasirodžiusios sirgalių dūdos bei akiniai.
Pasaulio krepšinio čempionato metu auga ir kai kurių produktų pardavimai. Maždaug trečdaliu didėja įvairių užkandžių  – bulvių traškučių, sūrio, riešutų, rūkytų mėsos gaminių pardavimai.
Šiuo metu Lietuvoje veikia 230 „Maxima“ parduotuvių. Kasdien jose apsilanko apie 550 tūkstančių klientų.
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.