27 balandžio 2012

Lietuvos gyventojai iš minios išsiskiria prabangiais kvepalais

Lietuvos gyventojai rinkdamiesi kvepalus domisi prabangiomis naujienomis. Tai parodė pastarojo šių metų ketvirčio kosmetikos ir parfumerijos tinklo „Douglas LT“ kvepalų pardavimų duomenys, atskleidę, kad tiek moterys, tiek vyrai mieliausiai renkasi naujus šalyje, tačiau itin prabangius kvepalus. „Douglas“ parduotuvių tinklas, remdamasis iš savo prekybos vietų gauta informacija, kas mėnesį sudaro populiariausių kvepalų dešimtuką kiekvienoje iš 15 Europos valstybių, kuriose galima rasti šio tinklo parduotuvių.
„Išanalizavę pirmojo šių metų ketvirčio parfumerijos prekių  pardavimų duomenis matome, kad populiariausi tarp Lietuvos moterų yra naujieji „Valentino“ bei „Chanel“ aromatai.  Vyriškos parfumerijos pardavimų tendencijos taip pat panašios: vyrams skirti „Trussardi“, „Chanel“ ir „Dolce &Gabbana”, aromatai pirmauja populiariausių vyriškų aromatų sąraše – sakė „Douglas LT“ rinkodaros projektų vadovė Jurga Kulickaitė.


Įtaką kvepalų pasirinkimui neabejotinai daro ne tik asmeninis skonis, bet ir tokie veiksniai kaip pasaulinės mados tendencijos. Mados vėjai kasmet atneša  vis naujų kvepalų aromatų, kuriuos Lietuvos gyventojai linkę išbandyti. Nors perkamiausių kvepalų sąrašo viršūnėje populiarių kvepalų kūrėjų naujienos arba klasikiniai kvepalai, J. Kulickaitė  sakė, kad vis daugiau moterų renkasi retus ir išskirtinius prekės ženklus: „Pastebime, kad Lietuvoje  tiek moterys, tiek vyrai vis dažniau nori išsiskirti iš minios, todėl užuot rinkęsi laiko patikrintus aromatus, renkasi rečiau Lietuvoje pasitaikančius kvepalų gamintojus ir išskirtinius jų kvapus“.


Neatsilikdamas nuo šios tendencijos „Douglas LT“  kosmetikos ir parfumerijos tinklas savo pirkėjams siūlo  prabangius prekės ženklus kaip „Jimmy Choo“ ar „Teo Cabanel“, „Juicy Couture“, kurių negalima įsigyti kitose Lietuvos parduotuvėse. Vienas populiariausių iš jų yra „Sisley“, kurį galima įsigyti tik „Douglas“ parduotuvėse. Balandžio mėnesį šie kvepalai pateko į šeštąją dešimtuko vietą, aplenkę tokius prekės ženklus kaip „Dior“ ir „Bvlgari“.


Lyginant skirtingų šalių „Douglas“ parfumerijos prekių pardavimų duomenis pastebėta, kad kiekvienoje Europos valstybėje galioja savitos kvepalų pasirinkimo taisyklės. Prancūzijos perkamiausių aromatų sąraše dominuoja iškirtinai prancūziški prekės ženklai: „Dior“, „Chanel“ ir „Yves Saint Laurent“. Vokietijoje vyrauja priešinga tendencija - populiariausių  kvepalų dešimtuką sudaro iš įvairių šalių kilę kvapai, tačiau sąrašo viršuje vis dar karaliauja „Pacco Rabanne“ aromatai „One Million“ ir „Lady Million“, tapę perkamiausiais kvepalais Europoje 2011 metais. Ispanijoje, kaip ir Vokietijoje, pirmąją vietą užima „Pacco Rabanne“ kvepalai, perkamiausiųjų dešimtuke dominuojantys kartu su „Dolce & Gabbana“ bei „Carolina Herrera“ aromatais. Šie trys prekės ženklai užima šešias vietas iš dešimties populiariausių.
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.