21 spalio 2014

Lietuviški aksesuarai telefonams išstumia kinų prekes

Telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ salonuose lietuvių gamybos telefonų dėklai tapo populiariausiais. Jų pardavimai pranoko įprastai pirmavusius kinų gaminius.
Pokytį lėmė gaminių kaina ir kokybė – lietuviams pavyko kokybiškesnius gaminius pasiūlyti už gerą kainą.


„Mūsų gamintojų telefonų dėklai populiarėja jau keletą metų. Į priekį jie išsiveržė, kai prekes pradėjome žymėti ženklu „lietuviška prekė“. Pirkėjai mato gerą kainą ir kokybę, o sužinojus, kad prekė dar ir lietuviška, dauguma žmonių renkasi šiuos aksesuarus“, – sakė Evaldas Viselga, „Tele2“ mobiliųjų įrenginių plėtros vadovas.


Lietuvos gamintojų aksesuarais „Tele2“ pradėjo prekiauti 2010 metais ir nuolat didino jų pardavimus. Šių telefonų dėklų kaina operatoriaus salonuose yra nuo 14 iki 33 litų.


Lietuvoje panašiai kainuoja ir Kinijos gaminiai, tačiau mūsų gamintojų prekės juos lenkia kokybe. Skirtingai nei didžioji dalis importo, lietuviški telefonų dėklai yra iš aukščiausios kokybės natūralios odos, todėl tarnauja ilgiau. Išskirtinumo jiems suteikia ir naudojamos skirtingos odos apdirbimo technikos.


„Lietuvos gamintojams pavyko pasiūlyti ir gerą kainą, ir aukštą kokybę, bei pranokti konkurentus užsienyje. Tai ir norime užtikrinti savo klientams, todėl lietuviškų aksesuarų siūlome vis daugiau. Būdami tarptautine kompanija, džiaugiamės galėdami paskatinti vietos verslą ir prisidėti prie darbo vietų kūrimo“, – pasakojo E. Viselga.


Lietuviški gaminiai atitinka skirtingų amžiaus pirkėjų poreikius ir skonį. Vyresni žmonės labiau mėgsta odinius dėklus su juostele – juos galima kabinti ant kaklo. Šie klientai taip pat dažniau nei jaunimas renkasi „kišenėlės“ tipo dėklus.


Tuo tarpu jaunimą traukia ryškios spalvos ir įdomi faktūra, nes tokie aksesuarai leidžia išsiskirti. Jaunesni klientai taip pat dažniau renkasi „knygutės“ tipo telefonų dėklus.


Tarp „Tele2“ klientų populiarūs ir kiti aksesuarai. Didžiausia naujiena šiuo metu yra plėvelės telefonų ekranams iš grūdinto stiklo – jos ekraną saugo geriau nei įprastos plastikinės. Taip pat klientai perka automobilinius kroviklius, atminties korteles, ausines, išmaniąsias apyrankes.


Bendrovės „RAIT“ birželį atliktos apklausos duomenimis, „Tele2“ yra populiariausias operatorius Lietuvoje – iš viso „Tele2“ užima 53,5 proc. Lietuvos mobiliojo ryšio rinkos.
 
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.