7 birželio 2013

Lietuviai perka daugiau vištienos

Prekybos tinklo „Iki“ duomenimis, kiaulienos Lietuvoje vis dar parduodama daugiausiai, tačiau pastaruosius trejus metus pastebimas spartus vištienos paklausos augimas. Šiemet šios paukštienos pardavimai išaugo 27 proc. ir jau sudaro daugiau kaip ketvirtadalį visos „Iki“ parduotuvėse parduodamos šviežios mėsos. Prekybos tinklo „Iki“ duomenimis, dažniausia pirkėjai įsigyja atvėsintos vištienos filė arba ketvirčių, taip pat auga nepjaustytų vištų pardavimai.
„Nuolat bendradarbiaujame su šalies ūkininkais ir smulkiaisiais verslininkais, kad savo pirkėjams pasiūlytumėme kuo daugiau Lietuvoje pagamintų produktų. Šviežios mėsos tiekėjams keliame itin aukštus reikalavimus ir siekiame, kad pirkėjai būtų patenkinti jos kokybe, turėtų platesnį pasirinkimą. Matydami, kad vištienos paklausa didėja, aktyviai pradėjome ieškoti ūkininkų, kurie galėtų mūsų parduotuvėms tiekti daugiau šviežios paukštienos. Paieškų rezultatas – rinkoje pirmieji ir kol kas vieninteliai pradedame prekiauti išskirtiniais ūkininkų iš Lazdijų rajono užaugintais Rudaisiais viščiukais“, – sako D. Malakauskas.
 
Pasak jo, ūkininkai net iš Prancūzijos atsiveža šių viščiukų kiaušinius ir paukščius užaugina Lietuvoje. Šie viščiukai yra auginami dvigubai ilgesnį laiką nei įprastai erdviose, gryno oro gaunančiose patalpose, yra šeriami ūkyje gaminamu pašaru. „Visą tai ir lemia vištienos mėsos kokybę, skonį, maistingumą“, – sako „Iki“ vykdomasis direktorius.
 
Lietuvoje Ruduosius viščiukus auginančios ūkininkės Rūtos Cimakauskienės teigimu, vištieną lietuviai mėgsta dėl greito jos paruošimo, universalumo. „Pradėjome auginti Lietuvai nebūdingus Ruduosius viščiukus, kurių mėsa išsiskiria savo skoniu, yra neriebi. Partnerystė su prekybos tinklu yra didelė paskata tokiems ūkiams kaip mūsų ir puiki galimybė aukštos kokybės vištieną pasiūlyti plačiam ratui pirkėjų. Tikime, kad lietuviai netrukus pamėgs šią išskirtinę „Iki Gourmet“ vištieną“, – sako  ŽŪK „Nemuno slėnio tradicijos“ direktorė, ūkininkė R. Cimakauskienė.
 
Prekybos tinklo „Iki“ pardavimai rodo, kad lyginant su populiariausia šviežia mėsa – kiauliena ir vištiena – kalakutienos, jautienos, ėrienos ir kitos mėsos parduodama mažiau. Tuo tarpu maltos mėsos pardavimai išlieka stabilūs ir sudaro apie trečdalį visų „Iki“ parduotuvių mėsos pardavimų.
 
 
 
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.