19 balandžio 2012

LG tyrimas Baltijos šalyse: televizorius tampa pramogų centru

Baltijos šalyse atliktas tyrimas atskleidė, jog renkantis naują televizorių, jo pramogų funkcijos vertinamos labiau nei vaizdo kokybė, energijos taupymas ar valdymo patogumas. Tai patvirtina Lietuvoje, kaip ir pasaulyje, augančią tendenciją televizorių naudoti ne tik tradiciškai – televizijos programų žiūrėjimui, bet ir kaip pramogų centrą, kur galima dalintis turiniu, naršyti internete, žaisti žaidimus. Tyrimą balandžio mėnesį atliko kompanija „LG Electronics“ (LG), Lietuvoje pristatanti televizorių seriją „LG Cinema 3D Smart TV“ su trimačio vaizdo galimybe ir įvairiomis namų pramogomis.
„Tyrimas patvirtino, kad šių dienų technologijos tampa vis draugiškesnės vartotojams – jie yra technologiškai išprusę ir mielai naudojasi naujomis galimybėmis. Prieiga prie interneto ir socialinių tinklų, įvairiausios „Smart TV“ programėlės, taip pat populiariausia iš jų vaizdo persiuntimo paslauga – visos šios funkcijos paverčia televizorių tikru namų pramogų centru“, – sakė Vjaceslavs Sergejevs, „LG Electronics Latvia“ viešųjų ryšių atstovas Baltijos šalims.


Kalbant apie naująsias televizoriaus savybes, Lietuvoje labiausiai vertinama galimybė belaidžiu ryšiu jungtis ir siųsti informaciją į televizoriaus ekraną iš išorinių įrenginių. Šią galimybę kaip pačią svarbiausią įvardijo 62 proc. apklausoje dalyvavusių gyventojų. 40-49 m. amžiaus kategorijoje taip mano net 69 proc. gyventojų. Lietuvoje informacijos persiuntimu iš išorinių įrenginių daugiau naudojasi vyrai, nei moterys – atitinkamai 69 ir 61 proc. apklaustųjų. Tokias pat tendencijas parodė ir apklausos Latvijoje bei Estijoje.


Antra labiausiai vertinama televizorių funkcija Lietuvoje – įvairių programėlių pasirinkimas, kurį suteikia ar „Smart TV“ ar kitos panašios funkcijos. Šią galimybę kaip svarbiausią nurodo 38 proc. apklaustųjų – ji populiari tiek tarp moterų, tiek tarp vyrų. Latvijoje ir Estijoje situacija skiriasi – čia populiaresnė galimybė jungtis prie interneto. Taip kaimyninėse šalyse mano atitinkamai 41 ir 25 proc. apklaustųjų.


Galimybė naršyti internete yra trečia svarbiausia funkcija Lietuvoje. Tiesa, skirstant respondentus pagal lytį, vyrai labiau domisi galimybe naršyti internete (44 proc.) nei programėlių pasirinkimu (40 proc.). Prieiga prie interneto labiau domisi ir vyresnio amžiaus žmonės – įdomu, kad televizoriaus funkcija jungtis prie interneto pasinaudoja net 45 proc. apklausoje dalyvavusių vyresnių nei 50 metų žmonių.


Jauniems, 15-29 m. žmonėms aktualiausios televizoriaus funkcijos – programėlių pasirinkimas (43 proc.) ir galimybė naudotis socialiniais tinklais (31 proc.). Visose Baltijos šalyse pastaroji televizoriaus funkcija yra ketvirta svarbiausia.


Kaip renkantis televizorių svarbias savybes lietuviai tyrimo metu įvardija ir ekrano rezoliucijos dydį, vaizdo kokybę, energijos taupymo funkciją, patogų nuotolinį valdymą ir kitas funkcijas.


Apie LG Electronics, Inc.
Kompanija LG Electronics, Inc. (KSE: 066570.KS) yra pirmaujanti pasaulio lyderė ir technologijų inovatorė buitinės elektronikos, buitinių prietaisų ir mobiliųjų komunikacijų srityse. 120-yje kompanijos struktūrinių vienetų visame pasaulyje dirba daugiau nei 93 tūkstančių žmonių. 2011 m. kompanijos pasauliniai pardavimai siekė 48,97 mlrd. JAV dolerių. LG sudaro keturi verslo padaliniai: „Home Entertainment“, „Mobile Communications“, „Home Appliance“, „Air Conditioning and Energy Solutions“. LG yra vienas pasaulio plačiaekranių televizorių, mobiliųjų telefonų, skalbimo mašinų ir šaldytuvų gamybos lyderių pasaulyje. LG yra pasaulinis ir technologinis „Formulės-1“ partneris, turintis išskirtines teises šio renginio metu pristatyti vartotojų elektronikos prekes, mobiliuosius telefonus bei duomenų procesorius. Daugiau informacijos pateikiama www.lge.com.
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.