15 balandžio 2015

LG tyrimas: vaizdo rezoliucija – svarbiausias kriterijus pirkti televizorių

Renkantis naują televizorių, lietuviams svarbiausias kriterijus yra vaizdo rezoliucija. Tai nurodė 60 proc. „LG Electronics“ (LG) tyrime dalyvavę respondentai . Senąjį televizorių lietuviai keistų, jei turimas būtų senas ar sugedęs – tai svarbiausia priežastis 50 proc. apklaustųjų.
Tarp penkių svarbiausių kriterijų renkantis televizorių lietuviai nurodė natūralias spalvas (58 proc.), ekrano tipą (51 proc.), galimybę jungtis prie išorinių įrenginių (50 proc.). Svarbiu kriterijumi, skirtingai nei Latvijoje ar Estijoje, įvardintas prekės ženklas (47 proc.).


Kriterijai skiriasi pagal lytį ar amžių. Penkios svarbiausios savybės vyrams yra vaizdo rezoliucija (73 proc.), ekrano tipas (57 proc.), natūralios spalvos (54 proc.), prisijungimas prie išorinių įrenginių (48 proc.) ir prekės ženklas (44 proc.). Tuo tarpu moterys į TOP5 sąrašą įtraukia garso kokybę ir ploną dizainą (po 51 proc.). Joms taip pat svarbu natūralios spalvos (62 proc.), jungtis su kitais įrenginiais (51 proc.) ir vaizdo rezoliucija (50 proc.).


Jauni žmonės televizoriuje linkę vertinti vaizdo rezoliuciją (78 proc.), garso kokybę (68 proc.) ir „Smart TV“ išmanumą (42 proc.). Vyresni žmonės svarbiausiu kriterijumi įvardija natūralias spalvas (59 proc.). Prekės ženklas ir plonas dizainas yra svarbios visoms amžiaus grupėms.


Aukšta vaizdo rezoliucija ir natūraliomis spalvomis – dviem svarbiausiomis savybėmis – išsiskiria televizoriai su IPS panele. Jie sustiprina spalvų darbumą, sumažina trikdžių, atkuria natūralesnį vaizdą. Galimybė jungtis su išoriniais įrenginiais – telefonais, USB raktais, planšetiniais kompiuteriais, garso įrenginiais – plačiausia išmaniuosiuose televizoriuose su „Smart TV“ platforma. Tarp ekrano tipų raiškos kokybe pirmauja OLED, taip pat skystųjų kristalų televizoriai su „Quantum dot“. Ši technologija sustiprina tradicinių skystųjų kristalų televizorių vaizdą, juodą spalvą, išplečia spalvų paletę. 


Trijose Baltijos šalyse atliktas tyrimas atskleidė skirtumų. Lietuviams (60 proc.) ir latviams (64 proc.) svarbiausia vaizdo kokybė, tuo tarpu estai labiausiai vertina natūralias ekrano spalvas (67 proc.). Pastarieji, skirtingai nuo kitų valstybių tarp TOP5 savybių įvardija ir garso kokybę. 


Apie LG Electronics, Inc.
Kompanija LG Electronics, Inc. (KSE: 066570.KS) yra pirmaujanti pasaulio lyderė ir technologijų inovatorė buitinės elektronikos, buitinių prietaisų ir mobiliųjų komunikacijų srityse, turinti 87 tūkst. darbuotojų, dirbančių 113 kompanijos struktūrinių vienetų visame pasaulyje. 2014 m. kompanijos pasauliniai pardavimai siekė 55,91 mlrd. JAV dolerių. LG sudaro keturi verslo padaliniai: „Home Entertainment“, „Mobile Communications“, „Home Appliance“, „Air Conditioning and Energy Solutions“. LG yra vienas pasaulio plačiaekranių televizorių, mobiliųjų telefonų, skalbimo mašinų ir šaldytuvų gamybos lyderių pasaulyje. 2013 m. kompanija tapo „Energy Star“ metų partneriu. Daugiau informacijos pateikiama www.LGnewsroom.com 


Apie „LG Electronics Home Entertainment Company“
„LG Electronics Home Entertainment Company“ – viena didžiausių plokščiųjų ekranų, garso ir vaizdo produkcijos, monitorių, komercinių ekranų ir saugos sistemų gamintojų pasaulyje. Kompanija gamina skystųjų kristalų (LCD) ir plazminius televizorius, LED skystųjų kristalų monitorius, namų kino sistemas, „Blu-ray“ grotuvus, audio komponentus, vaizdo grotuvus ir plazminius ekranus. Kurdama daugiafunkcinius prietaisus LG daug dėmesio skiria gaminių dizainui ir technologinėmis naujovėms, atveriančioms naujas laisvalaikio namuose galimybes. „LG Electronics Home Entertainment Company“ – taip pat ir viena didžiausių kompanijų, gaminančių  verslui skirtus produktus: skaitmeninio parašo, vaizdo konferencijų sistemas ir IP saugos kameras.  Daugiau informacijos pateikiama www.lge.com 



 
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.