4 vasario 2013

Kosmetikos ir parfumerijos tinklas „Douglas“ žengia į Panevėžį

Daugiau kaip tūkstantį parduotuvių Europoje valdantis kosmetikos ir parfumerijos tinklas „Douglas“ 2013 metus pradėjo sėkminga plėtra Lietuvoje. Sausio 31 d. nauja šio tinklo parduotuvė atidaryta Panevėžyje. Plėstis šiame regione „Douglas“ nusprendė atsižvelgdamas į besikeičiančius Panevėžio krašto gyventojų apsipirkimo įpročius bei palyginti nedidelę prabangos prekių pasiūlą.
„Jau kurį laiką sulaukdavome klausimų apie planus atidaryti tinklo parduotuvę Panevėžio mieste. Iki šiol artimiausia „Douglas“ parduotuvė buvo įsikūrusi Šiauliuose, tad Panevėžio regiono gyventojams tekdavo vykti į kitus šalies miestus arba apsipirkti internetu. Dėl to labai džiaugiamės galėdami atidaryti parduotuvę regione, kuriame jos išties trūko,“ – sakė kosmetikos ir parfumerijos tinklo „Douglas LT“ vadovė Vilūnė Spaičė.


Aštunta šio tinklo parduotuvė Lietuvoje įsikūrė didžiausiame Panevėžio prekybos centre „Babilonas I“. Anot V. Spaičės šį prekybos centrą „Douglas“ pasirinko taip pat neatsitiktinai. Tai lėmė didelis pirkėjų srautas iš viso Panevėžio regiono, o taip pat ir žinia, kad „Douglas“ yra kol kas vienintelė prabangios kosmetikos ir parfumerijos parduotuvė šiame prekybos centre, siūlanti rinktis iš daugiau nei 150 visame pasaulyje garsių prekių ženklų. Beveik 180 kv. m plotą užimančioje parduotuvėje sukurtos 3 naujos darbo vietos.


„Išanalizavus prekybos centro „Babilonas I“ 2012 m. pardavimų duomenis paaiškėjo, jog per šiuos metus pakito ir vartotojų įpročiai. Užuot teikę pirmenybę žemai kainai, vis daugiau pirkėjų renkasi kokybiškas, kad ir brangesnes prekes. Todėl tokio prekės ženklo kaip „Douglas“ įkūrimas šiame prekybos centre leis dar geriau atsižvelgti į pirkėjų poreikius,“ – sakė prekybos ir pramogų centro „Babilonas I“ vadovė Jūratė Gaspariūnienė.


Anot V. Spaičės, iki parduotuvės atidarymo Panevėžyje, šio miesto gyventojai buvo vieni iš daugiausiai besinaudojančių elektroninės parduotuvės „Douglas.lt“ paslaugomis. Nuo šiol apsipirkti „Douglas“ galės ir tie pirkėjai, kurie pirmenybę teikia pasivaikščiojimui parduotuvėse ir tradiciniam apsipirkimui. Per metus šio tinklo parduotuvėse Lietuvoje aptarnaujama apie 200 tūkst. klientų, o jam plečiantis šis skaičius turėtų ir toliau augti.
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.