12 sausio 2012

Kas trečia lietuvė žiemą nenaudoja specialių kosmetikos priemonių

Lietuvės, nors ir gyvendamos permainingo klimato šalyje, rinkdamosi veido priežiūros priemones orams didelės reikšmės neteikia: kaip parodė kosmetikos gamintojos „L’Oréal“ iniciatyva atlikta apklausa, net trečdalis šalies moterų visus metus naudoja tas pačias kosmetikos priemones, neatsižvelgdamos į metų laikų kaitą. Apklausa taip pat atskleidė, jog dauguma šalies moterų, norėdamos, kad jų oda būtų graži, reguliariai ją valo įvairiais pieneliais bei tonikais, renkasi jų amžiui bei odos tipui tinkančius kremus ir stengiasi pakankamai išsimiegoti.
Internetinės apklausos metu paaiškėjo, jog  pas kosmetologą reguliariai lankosi vos 3% lietuvių. Vis dėlto, mūsų šalies moterys nėra visiškos natūralistės: dvigubai daugiau jų valo veidą su specialiomis priemonėmis nei vandeniu ir muilu, be to, net 39 proc. apklaustųjų yra įsitikinusios, jog gražios jų veido odos paslaptis – tinkamai parinktas dieninis kremas. Tai itin svarbu brandesnėms moterims: amžių bei odos tipą atitinkantį kremą kaip esminę odos puoselėjimo  priemonę nurodė daugiau nei pusė 40-50 metų amžiaus respondenčių.


Tyrimo metu taip pat buvo siekiama išsiaiškinti, ar lietuvių odos priežiūros įpročiai priklauso nuo metų laikų kaitos. Paaiškėjo, jog kone trečdalis šalies moterų naudoja tokius pačius produktus visus metus, neatsižvelgdamos į oro sąlygų kaitą. Dermatologės dr. Rūtos Gancevičienės teigimu, tokius odos priežiūros įpročius vertėtų keisti:


„Veido oda žiemą kenčia ne tik nuo šalčio, bet ir nuo staigių oro temperatūros svyravimų lauke ir šiltose patalpose. Tai verčia odos audinius ir juos maitinančias kraujagysles nuolat plėstis ir trauktis. Sniegas, drėgmė, šaltis veikia ir odos apsauginį sluoksnį, todėl epidermio ląstelėse mažėja vandens ir lipidų, jos netenka gyvybingumo. Oda sausėja, tampa jautresnė, gali pradėti pleiskanoti, praranda elastingumą. Būtent tai labiausiai ir vargina moteris: žiemą sausa oda dar labiau išsausėja. Taigi švelnus, drėkinantis,  saugantis nuo žalingo saulės spindulių poveikio apsauginis kremas, pamėgtas vasarą, gali paprasčiausiai žaloti odą žiemą.“


Apie 40 proc. respondenčių teigė, jog žiemą renkasi produktus, saugančius jų odą nuo šalčio, dar tiek pat apklaustųjų šaltuoju metų laiku išsausėjusią odą lepina maitinamuoju kremu. Tuo tarpu vasarą lietuvės dažniau renkasi drėkinamuosius kremus. Visgi, anot R.Gancevičienės, nors šaltuoju laikotarpiu patartina rinktis kiek riebesnius maitinamuosius kremus, reikėtų nepamiršti ir drėkinti odos.


Atsižvelgdama į šiuos moterų poreikius, kompanija „L’Oréal Paris” sukūrė naują veido kremų liniją „Nutri-Gold”, kuri tinkama odos priežiūrai šaltuoju metų laiku. Šią liniją sudaro dieninis, naktinis bei paakių kremai. Jų sudėtyje yra aukštos kokybės bičių pienelio, kuris maitina, drėkina bei saugo odą, bei pro-kalcio, kuris skatina odos ląstelių atsinaujinimą bei natūralias apsaugines savybes. Taip pat kremuose yra 10 skirtingų aromatinių odai naudingų aliejų.


„Į kremo sudėtį įeinantys natūralūs augaliniai aromatiniai aliejai pasižymi odai daugialypėmis reikšmingomis savybėmis: maitina, atstato, saugo ir atpalaiduoja odą. Dieną patirtą žalą oda bando ištaisyti naktį – būtent todėl naktinio kremo naudojimas toks svarbus norint turėti sveiką odą. „Nutri-gold“ naktinis kremas kupinas natūralių aliejų, kurie yra polinesočiųjų riebiųjų rūgščių, riebaluose tirpių vitaminų, ypač vitamino E, baltymų, mineralų šaltinis, turi galingas antioksidacines savybes bei pasižymi  švelniu priešuždegiminiu poveikiu, todėl tinka jautriai, žiemos darganų išvargintai, bet kurio tipo, o ypač sausai ir itin sausai odai, nepriklausomai nuo amžiaus,“ – naujųjų produktų sudėtį komentavo R.Gancevičienė.


Apie „Nurti-Gold” liniją
Dieninio „Nutri-Gold” kremo sudėtyje yra bičių pienelio, kuris maitina ir padeda atstatyti odą bei išvengti išsausėjimo. Taip pat viena iš svarbiausių kremo sudedamųjų dalių yra pro-kalcis, kuris skatina ląstelių veiklą ir taip oda atsinaujina. Dieninis „Nutri-Gold” kremas lengvai susigeria į odą, neriebina jos bei padeda ją išlaikyti lygią ir jaunatvišką. Jis sudaro apsauginį sluoksnį, kuris saugo odą nuo neigiamo aplinkos poveikio žiemą.


Naktinis „Nutri-Gold” kremas sudarytas iš 6 maitinamųjų aliejų: odą drėkinančio ir minkštinančio kukurūzų aliejaus, turinčio daug natūralių baltymų, erškėtrožių aliejaus, kuris padeda suerzintai odai, didina jos elastingumą, skatina atsinaujinimą, abrikosų kauliukų aliejus, turintis daug A ir E vitaminų bei Omega 6 riebalų rūgščių, drėkina bei maitina odą. Kremo sudėtyje taip pat yra vertingo ryžių sėlenų aliejaus, kryžiažiedžių bei judrų aliejų bei keturi aliejai, turintys raminantį efektą, padedantys pagerinti miego kokybę: ramunėlių, mairūnų, apelsinų žiedų ir saldžiųjų apelsinų. Jie skatina ląstelių atsinaujinimą, mažina bei naikina odos netobulumus, turi antiseptinį poveikį bei padeda kankinamiems nemigos. Ši aliejų kombinacija intensyviai maitina, atstato ir padaro odą elastingą ir švelnią.


Apie apklausą
Internetinę apklausą 2011 metų birželio 13-21 dienomis kompanijos „L’Oréal“ užsakymu atliko tyrimų bendrovė „Omnicom Media Group“. Iš viso apklaustos 682 15-50 metų moterys, gyvenančios įvairiose Lietuvos vietose. Didžioji dalis jų turi aukštąjį arba nebaigtą aukštąjį išsilavinimą.


Apie „L’Oréal“
„L’Oréal“ yra pirmaujanti pasaulio kosmetikos gamintoja, kuri jau 100 metų rūpinasi pasaulio moterų ir vyrų grožiu. Įmonei priklauso net 23 skirtingi ir vienas kitą papildantys visame pasaulyje žinomi prekiniai ženklai. Keturiolikoje įvairiose pasaulio šalyse esančių modernių „L’Oréal“ tyrimų centrų dirba 3000 mokslininkų, besispecializuojančių net 30 skirtingų disciplinų. Jie užtikrina, kad „L’Oréal“ produktai kuo geriau pasirūpintų vartotojų oda bei plaukais. Kasmet kompanija sukuria 4000 naujų produktų, kuriuos saugo net 30 000 patentų.


„L’Oréal“ tvaraus vystymosi politika bei griežtas produktų saugumo testavimo reguliavimo reglamentas užtikrina, kad visi kompanijos gaminiai atitinka aukščiausius kokybės standartus. Tarptautinis „L’Oréal“ saugumo vertinimo padalinys naudoja mokslinę daugiadisciplinę prieigą, kad įvertintų ir užtikrintų produktų saugumą. Ši procedūra apima vertinimus, paremtus naujausiais medicinos bei moksliniai tyrimais bei griežtai reglamentuotu ingredientų ir gatavų produktų saugumo įvertinimu. „L’Oréal“ jau ketvirtus metus iš eilės patenka į tarptautinio socialiai atsakingo investavimo tinklo „Korporatyviniai riteriai“ 100 labiausiai tvarų vystymąsi propaguojančių pasaulio korporacijų sąrašą.
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.