9 kovo 2012

Jokių lojalumo kortelių didžiuosiuose miestuose neturi tik 1 proc. gyventojų

Tarp didžiųjų Lietuvos miestų – Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos – gyventojų tik 1 proc. neturi nė vienos lojalumo kortelės, parodė lojalumo kortelės „Mylimiausia“ partnerių užsakymu atlikta apklausa. Daugiau nei trečdalis (40 proc.) apklaustųjų piniginėse nešiojasi nuo 5 iki 10 kortelių, o šiek tiek mažiau nei penktadalis – nuo 10 iki 20.
Lojalumo kortelių gausa pirkėjus skatina rinktis jungtines korteles – arti pusės respondentų (49 proc.) nurodė, kad norėtų kelis partnerius jungiančios vienos lojalumo kortelės vietoj kelių atskirų. Lojalumo kortelės, kuri taip pat būtų ir banko mokėjimo kortelė, norėtų daugiau nei trečdalis apklaustųjų.


Absoliuti dauguma respondentų kasdieniame gyvenime lojalumo kortelėmis naudojasi pirkdami maistą, vaistus ir degalus. Kas antras respondentas lojalumo kortelių suteikiamomis nuolaidomis taip pat pasinaudoja įsigydamas buitinių prekių, kiek rečiau – pirkdamas aprangą ir avalynę. Trečdaliui respondentų nuolaidų kortelė praverčia pramogaujant, kas dešimtam – naudojantis sveikatos ar grožio paslaugoms. Moterys dažniau pasinaudoja kortelių suteikiamomis nuolaidomis vaistams bei grožio paslaugoms, vyrai – degalams. Jauniausioji respondentų grupė, 18–34 metų, lojalumo kortelių naudą labiausiai jaučia pirkdami maistą ir pramogaudami, vyriausioji – 65–75 metų – mokėdami už maistą ir vaistus.


Jaunimas yra linkęs turėti daugiau nuolaidų kortelių – daugiau nei 10, o brandaus amžiaus žmonės dažniausiai turi tik iki 5 kortelių. Pastebima, kad lojalumo kortelių gausa nelemia jų naudojimo dažnumo – tik 36 proc. apklaustųjų teigė, jog turimomis nuolaidų kortelėmis visada pasinaudoja.


Atsižvelgdami į tendencijas, neseniai vieną bendrą lojalumo kortelę „Mylimiausia“ būtiniausioms prekėms pristatė šeši verslo partneriai – „Čili“ restoranų tinklas, „Gintarinė vaistinė“, prekybos tinklas IKI, degalinių tinklas „Lietuva Statoil“, SEB bankas ir „Senukų“ prekybos tinklas. Kad šešias atskiras kasdienio naudojimo korteles į vieną sujungusi kortelė atliepė rinkos poreikį, rodo ir jos išdavimo statistika – vos per 3 savaites buvo išduota jau per 200 tūkst. lojalumo kortelių „Mylimiausia“.


Naujoji kortelė suteikia nuolaidas pirmojo būtinumo prekėms ir paslaugoms – maistui parduotuvėje ar restorane, vaistiniams preparatams, kurui ir statybinėms bei buities prekėms. Su mokėjimo funkciją turinčia „Mylimiausia“ galima atsiskaityti, gauti darbo užmokestį ar pirkti internetu. 


Daugiau informacijos apie lojalumo kortelę „Mylimiausia“ galima rasti www.mylimiausia.lt.
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.