25 liepos 2012

Gauti leidimai statyti „Rail Baltica“ geležinkelio vėžę pagal „Kelprojekto“ parengtus techninius projektus

Didžiausia Lietuvos transporto infrastruktūros inžinerijos įmonė „Kelprojektas“, projektuojanti susisiekimo komunikacijas, viešojo naudojimo pastatus, inžinerinius tinklus, parengė „Rail Baltica“ geležinkelio ruožo Marijampolė-Kazlų Rūda-Kaunas penkių statinių rekonstrukcijos techninius projektus. Gauti leidimai pagal šiuos projektus statyti „Rail Baltica“ geležinkelio vėžę Marijampolė-Kazlų Rūda ir Kazlų Rūda-Mauručiai ruožuose trijose savivaldybėse – Marijampolės, Kazlų Rūdos ir Prienų.
„Nuolat atliekame stambių objektų projektavimo darbus, bet „Rail Baltica“ geležinkelio vėžės projektavimas dėl savo masto ir sudėtingumo yra išskirtinis“,– sakė Algimantas Medžiaušis, UAB „Kelprojektas“ generalinis direktorius.


2010 lapkritį „Kelprojektas“, veikiantis jungtinės veiklos pagrindu su Vokietijos kompanija EPG, pasirašė geležinkelio ruožo Marijampolė-Kazlų Rūda-Kaunas techninio projekto ruošimo sutartį, kurioje buvo numatyti du „Kelprojekto“ įgyvendinami darbų etapai: tyrimų, matavimų, techninių duomenų surinkimo ir vertinimo atlikimas bei projektavimo darbai.


„Rail Baltica“ geležinkelio Marijampolė-Kazlų Rūda ir Kazlų Rūda-Mauručiai ruožuose rekonstrukcijos metu numatyta sugretinti 1435/1520 mm vėžės pločio kelio įrengimus arba tiesti papildomą 1435 mm vėžės pločio kelią šalia esamos geležinkelio linijos.


„Techniniai projektai vertinami daugybės Lietuvos valstybinių institucijų ir turi atitikti ne tik specialius techninius reikalavimus, bet ir aplinkosaugos, statybos, higienos, eismo saugumo ir kitus reikalavimus. Tarptautinės svarbos projekto sėkmingas įgyvendinimas yra didžiausias mūsų patirties ir kvalifikacijos geležinkelio infrastruktūros inžinerijos srityje įvertinimas“, – sakė Rimantas Nugaris, UAB „Kelprojektas“ geležinkelių infrastruktūros projektavimo direktorius.


Lietuva yra vienintelė iš buvusių Sovietų Sąjungos valstybių, kuri turės europinę geležinkelio vėžę. Projektas leis pagerinti susisiekimą tarp Europos Sąjungos ir Baltijos šalių bei tarp Baltijos ir Šiaurės valstybių.


„Rail Baltica“ – vienas iš prioritetinių Europos geležinkelių projektų, kuris sujungs Helsinkį, Taliną, Rygą, Kauną ir Varšuvą. 335 kilometrų ilgio „Rail Baltica“ projektą Vyriausybė yra pripažinusi valstybei svarbiu ekonominiu projektu.


Finansinė pagalba projektui skirta 2008–2013 metams. Remiantis 2009 m. liepos 3d. pasirašyta sutartimi su Transporto investicijų direkcija, AB „Lietuvos geležinkeliai“ yra „Rail Baltica“ projekto vykdytojas. Projektas finansuojamas Europos sąjungos TEN-T, Sanglaudos fondų ir Lietuvos valstybės lėšomis.


Apie „Kelprojektas“
„BaltCap“ valdoma Kauno bendrovė „Kelprojektas“ šiuo metu yra didžiausia transporto infrastruktūros inžinerijos įmonė Lietuvoje, projektuojanti susisiekimo komunikacijas, viešojo naudojimo pastatus, inžinerinius tinklus.


Ilgametė patirtis, naujos technologijos ir modernūs vadybos metodai leidžia „Kelprojektui“ sėkmingai dalyvauti Lietuvos transporto infrastruktūros modernizavimo procesuose. Per daugiau nei penkis veiklos dešimtmečius  „Kelprojektas“  įgyvendino daugiau nei 4 tūkstančius įvairaus dydžio ir sudėtingumo projektų.


„Kelprojektas“ paruošti projektai: Karaliaus Mindaugo tiltas per Nerį Vilniuje (pripažintas Lietuvos Metų Gaminiu 2003), geležinkelio tunelis Kaune (pripažintas Lietuvos Metų Gaminiu 2009), estakada kelyje A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda (Jakų sankryža), Vilniaus pietinis aplinkkelis tarp A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ir A3 Vilnius–Minskas kelių, Ukmergės–Geležinio Vilko g. estakada Vilniuje, viešoji infrastruktūra Nemuno saloje ir kiti.


Pagrindinė „Kelprojektas“ būstinė nuo 1956 m. yra įsikūrusi Kaune, vėliau įsteigti filialai Vilniuje, Klaipėdoje, Panevėžyje, Šiauliuose bei skyrius Rygoje. Įmonėje dirba daugiau nei 250 darbuotojų.
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.