21 rugpjūčio 2012

Garsūs šalies sportininkai savo gerbėjams dovanoja jiems pergales atnešusius daiktus

Pasibaigus Londono Olimpiadai trys garsūs Lietuvos sportininkai: 2008 m. Pekino olimpinių žaidynių sidabro medalio laimėtojas penkiakovininkas Edvinas Krungolcas, daugkartinis Europos ir pasaulio baidarių čempionatų nugalėtojas Egidijus Balčiūnas ir jaunasis penkiakovininkas olimpietis Justinas Kinderis nusprendė gerbėjus pradžiuginti neeilinėmis dovanomis. Ne tik sportiniais pasiekimais, bet ir išskirtiniu žavesiu garsėjantys sportininkai sutiko prisidėti prie kosmetikos ir parfumerijos tinklo „Douglas“ rengiamos akcijos „Rinkis tai, ką renkasi čempionai“ ir vyrišką kosmetiką įsigyjantiems pirkėjams padovanoti jiems sėkmę varžybose atnešusius daiktus. Taip olimpiečiai siekia atkreipti Lietuvos vyrų dėmesį į tai, kad išvaizdą puoselėti privalu anaiptol ne tik dailiosios lyties atstovėms.
Vienas garsiausių šalies penkiakovininkų Edvinas Krungolcas mano, kad išpuoselėta išvaizda gali pritraukti sėkmę ne tik asmeniniame gyvenime, bet ir karjeros srityje. Anot jo, sportininkai – puikus to pavyzdys, kadangi jie neretai tampa ir garsių prekės ženklų reklamos veidais. Pats sportininkas pirmenybę teikia kvepalams, iš kurių mėgstamiausias - „Carolina Hererra – CH Sport“ aromatas. E. Krungolcas „Douglas“ pirkėjams padovanos sportinius marškinėlius ir batelius, kurie jam atnešė pergalę ne vienose varžybose. Beje, avėdamas būtent šiais bateliais penkiakovininkas fechtavosi ir Pekino Olimpiadoje, kurioje pelnė sidabro medalį.


Ilgus metus Lietuvą garsinęs baidarininkas Egidijus Balčiūnas sako, kad sportininkai ilgas valandas praleidžia ne tik treniruodamiesi, bet ir prie veidrodžio. Pasak jo, atletams skiriamas visuomenės ir ypač jaunimo dėmesys įpareigoja rūpintis ne tik sportiniais rezultatais, bet ir savo išvaizda. E. Balčiūnas sako jaučiantis pareigą rodyti gerą pavyzdį, todėl norėdamas įkvėpti jaunus sporto gerbėjus jis sutiko padovanoti sportinius marškinėlius ir baidarės numerėlį. Pastaruoju paženklinta baidare sportininkas iškovojo pasaulio čempionato auksą. Nors E. Balčiūnas sako, kad net kelias dienas apsieitų ir be pamėgtos kosmetikos, jis mielai kvėpinasi mėgstamais aromatais. Vienas jų – „Bvlgari – Aqua“.


Pasak penkiakovininko Justino Kinderio kiekvienam vyrui yra svarbu rūpintis savo išvaizda, nepriklausomai nuo jo amžiaus ar profesijos, todėl grožio puoselėjimo srityje jis neišskiria ir sportininkų. Savo gerbėjams jis pataria išbandyti „Eisenberg – Eau Fraiche“ aromatą. Kosmetikos ir parfumerijos tinklo „Douglas“ pirkėjams jaunasis sportininkas dovanoja savo pamėgtus marškinėlius ir jojimo pentinus. J. Kinderis sako, kad šie sportiniai atributai kaip ir jis pats varžybose yra patyrę ir šilto, ir šalto, todėl yra išties pamėgti.


Kosmetikos ir parfumerijos tinklas „Douglas“ palepinti stipriosios lyties atstovus nusprendė atsižvelgdamas į stiprėjančią tendenciją, kad Lietuvos vyrai vis dažniau užsuka į kosmetikos parduotuves, kuriose ieško ne tik dovanų mylimosioms, bet ir kosmetikos priemonių sau patiems. „Prieš kelerius metus vyrišką kosmetiką savo mylimiesiems dažniau pirkdavo moterys, tačiau laikui bėgant pastebėjome, kad vyrai vis dažniau patys įsigyja kosmetiką, nesidrovi pasitarti su parduotuvių konsultantėmis“, - sakė Jurga Kulickaitė, „Douglas LT“ rinkodaros projektų vadovė. Tačiau ji pastebi, kad lyginant su užsienio valstybėmis lietuviai vis dar drovisi varstyti kosmetikos parduotuvių duris ir mieliau renkasi kvepalus nei kremą ar kitas kūno priežiūros priemones, todėl norėdamas paskatinti šalies vyrus puoselėti savo grožį „Douglas“ į pagalbą pasikvietė žymius šalies sportininkus. Jų isteigtus prizus pirkėjai gali išvysti ir laimėti „Douglas“ parduotuvėse.
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.