23 balandžio 2012

Europos čempionato finalo rungtynėse žaidėjus į aikštę išves du vaikai iš Lietuvos

Sekmadienio popietę burtų keliu paaiškėjo antrasis vaikas iš Lietuvos, kuriam nusišypsos laimė finalinėse UEFA EURO 2012™ futbolo čempionato rungtynėse į stadioną išvesti vieną geriausių Europos futbolininkų. Piešinių konkurso „Futbolas – mano draugas“ nugalėtoju tapo šešiametis Simas Vaičiūnas iš Kauno lopšelio-darželio „Rasytė“. Drauge su pirmuoju pagrindinio prizo laimėtoju, šešiamečiu futbolininku Romualdu Jansonu, jie vyks į finalines rungtynes Kijeve, Ukrainoje, kad stebint tūkstančiams futbolo gerbėjų į aikštę žengtų su savo futbolo dievaičiais.
Galimybę vykti į UEFA EURO 2012™ futbolo čempionato finalines rungtynes po du vaikus iš kiekvienos Baltijos šalies ir po vieną juos lydintį asmenį dovanoja restoranų tinklas „McDonald‘s“, kuris yra oficialus programos „Į stadioną – su žvaigžde“ („Player Escort“)
atstovas Lietuvoje. Šią programą „McDonald‘s“ Lietuvoje įgyvendina jau trečią kartą.


Siekdamas atrinkti du pagrindinį prizą laimėsiančius 6–10 metų vaikus, kaip pageidauja čempionato organizatoriai, „McDonald‘s“ šiemet organizavo atranką iš dviejų etapų. Lietuvos futbolo federacijos (LFF) prašymu kandidatus pirmajam pagrindiniam prizui laimėti – jaunuosius Lietuvos futbolininkus – siūlė Lietuvos futbolo klubų treneriai ir LFF programos „Sugrąžinkime vaikus į stadionus“ projekto „Futboliukas“ organizatoriai. Savo restoranuose „McDonald‘s“ taip pat organizavo piešinių konkursą tema „Futbolas – mano draugas“ antrajam nugalėtojui išsiaiškinti.


S. Vaičiūnas nugalėtoju buvo išrinktas burtų keliu iš 185 „McDonald‘s“ organizuoto piešinių konkurso dalyvių. „Sulaukėme išties didelio susidomėjimo vos mėnesį trukusiu piešinių konkursu. Džiaugiamės, kad vaikai mato futbolą ne tik kaip sportą, bet ir kaip smagų komandinį žaidimą, tinkamą žaisti tiek berniukams, tiek mergaitėms ar drauge su visa šeima“, – sakė „McDonald‘s“ marketingo vadovas Marius Stonkus.


Pirmasis pagrindinio prizo laimėtojas, šešiametis Vilniaus vaikų futbolo akademijos „Žalgirietis“ žaidėjas Romualdas Jansonas, taip pat burtų keliu buvo išrinktas praėjusį savaitgalį vykusių varžybų tarp vicečempiono Vilniaus „Žalgirio“ ir Tauragės „Tauro“ metu. Išsiaiškinti, kuris iš 22 kandidatų taps nugalėtoju, padėjo daugiausiai rungtynių Lietuvos nacionalinėje futbolo rinktinėje sužaidęs Vilniaus „Žalgirio“ klubo gynėjas Andrius Skerla.


Jaunieji futbolo sirgaliai iš Lietuvos į pasaulinio lygio futbolo rungtynes drauge su „McDonald‘s“ keliauja jau ne pirmą kartą. 2010 m. kelionę į Pasaulio futbolo čempionatą, vykusį Pietų Afrikos respublikoje, laimėjo šešiametė Julija Daugėlaitė iš Šilutės rajono. 2008 m. vykusio konkurso pagrindinį prizą laimėjo septynmetis Rytis Bugajecas iš Vilniaus.


„Player Escort“ programą „McDonald‘s“ vykdo nuo 2002 m. ir kaskart suteikia galimybę šimtams futbolo sirgalių nuvykti į įsimintiniausius pasaulio futbolo renginius. Programoje dalyvaujantys jaunuoliai, drauge su vienu iš tėvų ar globėjų yra siunčiami į svarbiausias pasaulio futbolo rungtynes, kuriose turi išskirtinę galimybę susitikti su savo futbolo dievaičiais.


„Player Escort“ programos istorija:
•   2002 FIFA World Cup™ Japonijoje ir Korėjoje su „Player Escort“ programa dalyvavo 1 408 vaikai
•   UEFA EURO 2004™ Portugalijoje – 682
•   2005 FIFA Confederations Cup Vokietijoje – 352
•   2006 FIFA World Cup™ Vokietijoje – 1 408
•   UEFA EURO 2008™ Austrijoje ir Šveicarijoje – 682
•   2009 FIFA Confederations Cup Pietų Afrikoje – 352
•   2010 FIFA World Cup™ Pietų Afrikoje – 1 408


Plačiau apie „McDonald‘s“ Lietuvoje ir Baltijos šalyse:
Baltijos šalyse šiuo metu veikia 30 „McDonald's“ restoranų – 9 Lietuvoje, 10 Estijoje ir 11 Latvijoje. „McDonald‘s“ restoranų grupės savininkas Baltijos šalyse, Graikijoje ir Maltoje „Premier Capital Limited“ per 5 metus, nuo 2010 metų iki 2014 metų, pabaigos į kompanijos augimą Baltijos šalyse planuoja investuoti 38 mln. eurų ir išplėsti restoranų skaičių iki 35.


Didžiausiam pasaulyje greito aptarnavimo restoranų tinklui „McDonald's“ priklauso daugiau nei 32 tūkst. restoranų daugiau nei 100 pasaulio šalių. Kiekvieną dieną šiuose restoranuose apsilanko per 60 mln. žmonių. 2011 m. vertingiausių pasaulyje prekės ženklų „BrandZ“ Top100 reitinge „McDonald‘s“ užėmė 4-ąją vietą ir pripažintas brangiausiu prekės ženklu maisto sektoriuje.
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.