28 kovo 2012

Dviem vaikams iš Lietuvos „McDonald‘s“ dovanos galimybę dalyvauti UEFA EURO 2012™

Restoranų tinklas „McDonald‘s“ dviem vaikams iš Lietuvos šiemet padės išvykti į UEFA EURO 2012™. Liepos mėnesį Kijeve vyksiančiame Europos futbolo čempionate jaunieji futbolo aistruoliai ne tik žiūrės nepamirštamas profesionalų rungtynes, bet ir stebint milijonams žiūrovų už rankos į stadioną išves savo futbolo dievaičius. Programą „Player Escort“ „McDonald‘s“ Lietuvoje įgyvendina jau trečią kartą.
Tomašas Navrockis (Tomasz Nawrocki), „McDonald’s“ vykdantysis direktorius Baltijos šalyse: „McDonald‘s“ didžiuojasi, kad tęsia ir plėtoja šią jaunimui svarbią „Player Escort“ programą, kuri suteikia įkvepiančios patirties daugybei vaikų visame pasaulyje. Ji skatina aktyvų jaunimo gyvenimo būdą ir prasmingą laisvalaikį, kartais net lemia apsisprendimą savo ateitį sieti su futbolu. Šiemet tokią galimybę visose Baltijos šalyse turės net po du vaikus.“


Pirmąjį bilietą į rungtynes gali laimėti visi šalies 6–10 metų vaikai. Jiems tereikia nupiešti piešinį tema „Futbolas – mano draugas“ ir atnešti jį į bet kurį šalies „McDonald‘s“ restoraną arba atsiųsti į Gedimino prospekte, Vilniuje, įsikūrusį restoraną (adresu Gedimino pr. 15, LT-01103, Vilnius). Piešinius konkursui galima siųsti iki šių metų balandžio 15 d., o jau balandžio 22 d. bus paskelbtas nugalėtojas, kuris ir vyks į UEFA EURO 2012™ rungtynes Kijeve.


Antrasis toks pat pagrindinis prizas atiteks vienam iš jaunųjų futbolininkų, kurį išrinks Lietuvos futbolo federacija bendradarbiaudama su šalies futbolo klubais. Nugalėtojas bus skelbiamas balandžio 15 d., pasibaigus „General Financing A lygos“ rungtynėms tarp Lietuvos vicečempiono Vilniaus „Žalgirio“ ir Tauragės „Tauro“.


„McDonald‘s“ vaikams dovanoja galimybę tapti svarbia UEFA EURO 2012™ dalimi, ne tik stebėti rungtynes kaip kad įprasti žiūrovai. Tokie įspūdžiai neabejotinai vaikams išliks visą gyvenimą. Ši programa ir yra svarbi, nes skatina ne tik domėtis futbolu, bet ir dalyvauti jame – vykti į rungtynes ar žaisti, bendrauti su bendraminčiais visame pasaulyje. Būdami projekto globėjais, norime kartu su organizatoriais paskatinti visus Lietuvos vaikus pasinaudoti galimybe laimėti tokį unikalų prizą“, – teigė Lietuvos futbolo federacijos viceprezidentas Liutauras Varanavičius.


Jaunieji futbolo sirgaliai iš Lietuvos į pasaulinio lygio futbolo rungtynes drauge su „McDonald‘s“ keliauja jau ne pirmą kartą. 2010 m. kelionę į Pasaulio futbolo čempionatą, vykusį Pietų Afrikos respublikoje, laimėjo šešiametė Julija Daugėlaitė iš Šilutės rajono. 2008 m. vykusio konkurso pagrindinį prizą laimėjo septynmetis Rytis Bugajecas iš Vilniaus.


„Player Escort“ programą „McDonald‘s“ vykdo nuo 2002 m. ir kaskart suteikia galimybę šimtams futbolo sirgalių nuvykti į įsimintiniausius pasaulio futbolo renginius. Programoje dalyvaujantys jaunuoliai, drauge su vienu iš tėvų ar globėjų yra siunčiami į svarbiausias pasaulio futbolo rungtynes, kuriose turi išskirtinę galimybę susitikti su savo futbolo dievaičiais.
„Player Escort“ programos istorija:
•   2002 FIFA World Cup™ Japonijoje ir Korėjoje su „Player Escort“ programa dalyvavo 1 408 vaikai
•   UEFA EURO 2004™ Portugalijoje – 682
•   2005 FIFA Confederations Cup Vokietijoje – 352
•   2006 FIFA World Cup™ Vokietijoje – 1 408
•   UEFA EURO 2008™ Austrijoje ir Šveicarijoje – 682
•   2009 FIFA Confederations Cup Pietų Afrikoje – 352
•   2010 FIFA World Cup™ Pietų Afrikoje – 1 408


Plačiau apie „McDonald‘s“ Lietuvoje ir Baltijos šalyse:
Baltijos šalyse šiuo metu veikia 29 „McDonald's“ restoranai – 9 Lietuvoje, po 10 Latvijoje ir Estijoje. „McDonald‘s“ restoranų grupės savininkas Baltijos šalyse, Graikijoje ir Maltoje „Premier Capital Limited“ per 5 metus, nuo 2010 metų iki 2014 metų, pabaigos į kompanijos augimą Baltijos šalyse planuoja investuoti 38 mln. eurų ir išplėsti restoranų skaičių iki 35.


Didžiausiam pasaulyje greito aptarnavimo restoranų tinklui „McDonald's“ priklauso daugiau nei 32 tūkst. restoranų daugiau nei 100 pasaulio šalių. Kiekvieną dieną šiuose restoranuose apsilanko per 60 mln. žmonių. 2011 m. vertingiausių pasaulyje prekės ženklų BrandZ Top100 reitinge „McDonald‘s“ užėmė 4-ąją vietą ir pripažintas brangiausiu prekės ženklu maisto sektoriuje.
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.