6 vasario 2015

„Dove” kampanija „Tikrasis grožis“ išrinkta geriausia XXI amžiuje

Didžiausias pasaulyje rinkodaros ir reklamos naujienų leidėjas „Advertising Age” bei specialiai atrinkta komisija paskelbė geriausią XXI amžiaus reklaminę kampaniją, kuria tapo gerai pasaulyje žinomo prekės ženklo „Dove“ kampanija „Tikrasis grožis“ (ang. Real Beauty). Ši kampanija nugalėjo tokius garsius prekės ženklus kaip „Nike“, „Budweiser“, „Old Spice“ – iš viso net 50 geriausių pasaulyje reklamos kampanijų, sukurtų per pastaruosius 15 metų.
Kampanija „Tikrasis grožis“ pradėta 2004 metais, kai „Dove“ užsakymu atlikta apklausa atskleidė, jog vos 23 proc. moterų mano, kad pačios kuria savitą grožio supratimą. Praėjus dešimtmečiui šis skaičius išaugo kone trigubai – 2014 metų apklausos duomenimis, daugiau kaip pusė moterų mano, kad jos pačios kuria savo grožio standartus.
Po dviejų metų nuo kampanijos pradžios pasaulinį pripažinimą pelnė ir kitas prekės ženklo vaizdo klipas „Evoliucija“ (ang. Evolution), kuriame vaizduojamos moters nuotraukos korekcijos pasitelkiant nuotraukų retušavimo programą „Photoshop“. Vaizdo įrašas sukėlė atgarsį visame pasaulyje paskatindamas diskusijas apie tai, kaip nuotraukų redagavimas iškreipia moters grožio suvokimą.
Apdovanojimą pelnė ir dar viena itin didelio populiarumo sulaukusi „Dove“ kampanija – „Grožio eskizai“ (ang. Beauy Sketches), kurios metu atskleistas šokiruojantis skirtumas tarp to, kaip kritiškai moterys vertina savo grožį, ir to, kaip jas iš tiesų mato aplinkiniai. Apklausos metu paaiškėjo, jog vos 4 proc. moterų mano esančios gražios.
„Nuo pat veiklos pradžios „Dove“ yra tas prekės ženklas, kuris visada išlieka sąžiningas tiek vartotojų, tiek visuomenės atžvilgiu. Dėl to reklamose filmuojasi tik natūralios išvaizdos moterys – tam tikrus grožio trūkumus „Dove“ pavertė jų privalumais. Visa tai leido moterims džiaugtis ir didžiuotis savo išvaizda, o tai ir yra tikrasis grožis“, – sakė kampanijos „Tikrasis grožis“ kūrybinės komandos narės Janet Kestin ir Nancy Vonk.
Pasak N. Vonk, daugybė moterų ir merginų visame pasaulyje kenčia dėl žemos savivertės, kuriai įtakos turi ir viešai demonstruojami nuo realybės nutolę grožio standartai. „Kampanija „Tikrasis grožis“ pasaulio nepakeitė, tačiau jame neabejotinai paliko įspūdį“, - sakė N. Vonk.
Komisijos nariai apie kampaniją „Tikrasis grožis“:
Helayne Spivak,  „VCU Brandcenter“ vadovė: „Dove“ pradėjo judėjimą. Jis sukūrė tikrą ir gražų moters portretą, kuris padės jaunoms merginoms labiau pasitikėti savimi. „Dove“ įsipareigojo spręsti šią problemą ir iki šiol laikosi savo pozicijos“.
Brad Jakeman, „PepsiCo“ prezidentas: „Tikrasis grožis“ yra vienas iš kūrybiškiausių būdų parodyti natūralų žmogų – nuostabų ir fantastišką kūrinį“.
 
15 geriausių XXI amžiaus reklamos kampanijų: http://adage.com/lp/top15/#intro


Apie „Dove“:
„Dove“ yra vienas iš geriausiai pasaulyje žinomų prekės ženklų odos ir plaukų priežiūros srityje, gaminamas kompanijos „Unilever“. „Dove“ produktai yra parduodami daugiau nei 80 pasaulio šalių, o jų asortimentą sudaro dušo želė, muilai, losjonai, įprasti ir drėkinamieji kremai, plaukų ir odos priežiūros produktai tiek moterims, tiek vyrams. Visame pasaulyje „Dove“ yra žinomas kaip grožio ambasadorius, kuris įkvepia moterys tikėti savimi. „Dove“ tiki visuomene, kurioje grožis yra pasitikėjimo savimi, o ne nerimo šaltinis.
 
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.