12 rugsėjo 2012

„Douglas“ pirkėjus lepina ne tik nuolaidomis

Jau antrus metus iš eilės kosmetikos ir parfumerijos tinklas „Douglas“ pasitinka rudenį su išskirtine dovanų akcija. Kitaip nei daugelyje kosmetikos parduotuvių, rugsėjį „Douglas“ pirkėjų laukia ne tik nuolaidos, bet ir 5 tūkst. prabangių staigmenų, tarp kurių ir žymiausių selektyvios kosmetikos gamintojų produktų miniatiūros, kuponai apsilankyti SPA centre bei prabangus šokoladas. Pakartoti pernai pirmą kartą surengtą akciją „Douglas“ nusprendė atsižvelgdamas į savo pirkėjų lūkesčius bei didelę šios akcijos sėkmę praėjusiais metais.
„Norime, kad ši akcija taptų tradicija „Douglas“ parduotuvėse ir džiaugiamės girdėdami, kad artėjant rudeniui pirkėjai laukia ne tik nuolaidų, bet pirmiausia vertina kokybišką kosmetiką. Būtent todėl siekiame juos nustebinti, ne tik įprastomis akcijomis, bet ir vertingomis bei praktiškomis staigmenomis“, – sakė Jurga Kulickaitė, „Douglas LT“ rinkodaros projektų vadovė.


Pasak jos, praeitą rugsėjį „Douglas“ pirkėjams buvo išdalyta daugiau nei 2 tūkst. dovanų. Atsižvelgiant į 2011 m. rengtos akcijos sėkmę, šiemet nuspręsta šį skaičių padvigubinti ir akciją vykdyti ne tik „Douglas“ prekybos vietose, bet ir šio tinklo interneto parduotuvėje. Šiemet akcijos dalyvių laukia „Diesel“ ir „DKNY“ kvepalų miniatiūros, taip pat žymių kosmetikos gamintojų: „Lancome“, „Shiseido“ ar „Artemis“, veido priežiūros priemonės bei dekoratyvinė kosmetika. Mėgstančius pasmaližiauti ar pasilepinti „Douglas“ žada nustebinti kuponais apsilankyti SPA centre ar šokoladu.


„Pastebime, kad pirkėjai vis labiau vertina kokybišką, žinomų kosmetikos gamintojų produkciją. Nors taip pat svarbu ir kaina, pirkėjai ieško laiko patikrintų ir kokybe garsėjančių prekės ženklų“, – sakė J. Kulickaitė. Iš žymiausių prabangios kosmetikos gamintojų „Douglas“ parduotuvių lankytojai labiausiai pamėgo „Chanel“, „Sisley“, „Dior“ mados namų kosmetiką ir parfumeriją, taip pat „Clinique“ odos priežiūros priemones.


Nuo pat veiklos Lietuvoje pradžios 2008 m. „Douglas“ siekia užtikrinti, kad apsipirkti šio tinklo parduotuvėse būtų patogu ir malonu. Jose galima ne tik įsigyti kosmetikos ir parfumerijos prekių, bet ir teikiamos įvairios paslaugos: pirkėjai įsigytas prekes gali supakuoti kaip dovanas, pasidaryti makiažą, taip pat atlikti odos būklės tyrimą. „Douglas“ nuolat pristato naujausias makiažo bei kosmetikos tendencijas, kurias gali išbandyti ir šio tinklo parduotuvių lankytojai.
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.