7 balandžio 2014

Darbą pradėjo „Tele2“ globojama „Jaunimo linijos“ savanorių grupė

Emocinės paramos tarnyboje „Jaunimo linija“ mokymus sėkmingai baigė ir savarankišką darbą pradėjo 13-os savanorių grupė. Mokymus finansavo telekomunikacijų bendrovė „Tele2“.
Naujieji savanoriai per metus atsilieps į 13 tūkst. skambučių ir emocinės paramos telefonu ieškantiems žmonėmis suteiks 2800 val. pagalbos. Tai – beveik 120 parų pokalbių.


„Svarbu, kad visi ieškantys emocinės paramos ją rastų. Kiekvienas naujas savanoris reiškia, kad daugiau žmonių sulauks pagalbos. Linkiu sėkmės savanoriams jų prasmingame darbe“, − sako Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.


Nauja grupė emocinės paramos tarnybos savanorių skaičių padidino iki 165. Padidėjus pajėgumams, „Jaunimo linija“ galės padėti daugiau žmonių.


„Gyvuojame žmonių ir įmonių, kurie mus palaiko ir remia, dėka. Norinčių būti savanoriais šiuo metu yra pakankamai, tačiau trūksta lėšų naujų savanorių mokymų organizavimui. Tam mums reikia daugiau tokių rėmėjų, kaip „Tele2“, – teigia „Jaunimo linijos“ vadovas Paulius Skruibis.


Išsiplėtus „Jaunimo linijos“ savanorių  gretoms, jie bus pajėgūs atsiliepti į 1 iš 8 skambučių. Palyginimui, 2013 m. buvo atsiliepta į 1 iš 11, o 2012 m. – tik į 1 iš 20 skambučių.


Vieną savanorį paruošti kainuoja apie 2,3 tūkst. litų. Į tai įeina savanorių mokymai, jų darbo koordinavimas ir darbo sąlygų užtikrinimas.


Tarnybos „Jaunimo linija” savanoriu gali tapti kiekvienas, vyresnis nei 18 metų. Svarbiausia yra noras padėti, o reikiami įgūdžiai pagalbai teikti ir pačiam savanoriui gerai jaustis suteikiami mokymų metu.


Mokymų procesą sudaro pradinė atranka, 4-5 mėn. trunkantys mokymai, kuriuose mokoma aktyvaus klausymosi, bendravimo sudėtingose situacijose ir kitų svarbių įgūdžių, baigiamieji egzaminai.


„Tele2“ nuo 2009 m. yra „Jaunimo linijos“ partneris ir remia įvairių projektų įgyvendinimą. Bendrovė anksčiau yra skyrusi paramą Lietuvos telefoninių psichologinės pagalbos tarnybų asociacijai (dabar – Lietuvos emocinės paramos tarnybų asociacija). Taip pat finansavo lentelių su emocinės pagalbos linijų numeriais įrengimą ant šešių aukščiausių Vilniaus tiltų.
 
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.