30 rugpjūčio 2013

„Danske Bank Vilniaus maratone“ dalyvausianti G. Martirosianaitė turi „bėgimo laisvadienius“

Šią vasarą pamatę bėgiojantį kaimyną ar draugą, turbūt ne kartą savęs paklausėte – kodėl nebėgu ir aš? Čia, kaip ir bet kokioje kitoje veikloje, turbūt sunkiausia yra pradėti. Vieni žmonės bėga dėl sveikos gyvensenos, kiti bėgimą renkasi, norėdami numesti svorio, treti – kad nugalėtų patys save.
Ne viename bėgimo renginyje jau dalyvavusi, o dabar besiruošianti „Danske Bank Vilniaus maratonui“ tituluota gražuolė, modelis ir sporto žurnalistė Gabrielė Martirosianaitė bėgioti pradėjo tik prieš pusmetį. Todėl gerai prisimena ir gali palyginti, kiek pastangų ir ryžto pareikalavo pirmosios treniruotės ir kiek džiaugsmo bei gerų emocijų jos teikia dabar.
 
Gabriele, ką patartum tiems, kurie nori bėgioti, bet niekaip tam neprisiruošia? 
Bėgioti laisvalaikiu pradėjau ne per seniausiai, todėl iš patirties žinau, kaip sunku tam pasiryžti. Mano patarimas norintiems, bet dar nepradėjusiems bėgioti – imkite ir užsiregistruokite kad ir į pačią trumpiausią distanciją bėgimo varžybose. Taip turėsite aiškų tikslą ir nebebus kur trauktis. Pradėjusi nė karto nesigailėjau ir manau, kad bėgimas dar ilgai išliks kaip vienas smagiausių aktyvaus laisvalaikio praleidimo būdų. Kas žino – gal vieną dieną įveiksiu ir visą maratono distanciją.
                                                               
Kol kas renkuosi trumpesnius atstumus. Per vieną kartą įveikiu 4-5 kilometrus. Įveikusi tokį atstumą jaučiuosi geriausiai, nes per daug nepervargstu, bet tuo pačiu ir pakankamai pasportuoju bei atsipalaiduoju.
 
Kokiais patarimais, skirtais neseniai bėgiojantiems, galėtum pasidalinti? 
Dar prieš pradėdama bėgioti žinojau vieną pagrindinių principų – svarbiausia yra nepersistengti ir nepersitempti. Todėl bėgimo atstumus renkuosi palaipsniui. Stengiuosi klausyti kūno ir tą dieną nubėgti tiek, kiek jaučiu, kad galiu. Bėgu tokiu greičiu, kad neuždusčiau ir galėčiau susikalbėti, jei bėgu ne viena.
 
Iš pradžių atlieku apšilimo pratimus, o bėgdama nuolat galvoju apie kvėpavimą. Kadangi dar esu pradedančioji, nebėgioju kiekvieną dieną ir leidžiu savo kūnui pailsėti. Kitaip tariant, turiu „bėgimo laisvadienius“.
 
Ketini dalyvauti „Danske Bank Vilniaus maratone“. Ko tikiesi iš šių varžybų? 
Jau žinau, ką reiškia bėgti kitose bėgimo varžybose. Bėgant būryje žmonių apima bendrumo jausmas, žinai, kad turi pasiekti savo tikslą. Kadangi esu mėgėja, tikrai nejaučiu konkurencijos, tik atsiranda didesnis noras ir ryžtas įveikti trasą. Be to, tai puiki galimybė įrodyti sau, kad bėgioju ne veltui, kad pasiekiu konkrečių rezultatų. Tiesa, man nėra svarbu, kelinta atbėgsiu ar kokią poziciją prie starto linijos užimsiu.
 
Maratonas Vilniuje yra daug metų vykstanti bėgimo šventė, todėl tikiuosi, kad varžybos bus suorganizuotos profesionaliai, žiūrovai aktyviai palaikys bėgančiuosius. Laukiu to nepakartojamo jausmo, kai gali bėgti pagrindinėmis Vilniaus gatvėmis, skirtomis tik  šios šventės dalyviams ir juos atėjusiems palaikyti sirgaliams. Man patinka varžybų dieną ore tvyranti gera nuotaika, aplink grojanti muzika. Aišku, tikiuosi ir gero oro.
 
„Danske Bank Vilniaus maratone“ G. Martirosianaitė ketina įveikti „Rimi“ 4,2 km nuotolį.
 
Ačiū už pokalbį ir linkime sėkmės.
 
Dar nepasidavusieji bėgimo karštinei, kaip ir tie, kuriems treniruotis kompanijoje smagiau, kviečiami į nemokamas „Danske Bank Vilniaus maratono“ treniruotes su profesionaliais treneriais. Treniruotės vyksta didžiuosiuose Lietuvos miestuose. Daugiau informacijos apie jas: http://www.vilniausmaratonas.lt/lt/maratonas/begikams/treniruotes/
 
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.