8 gegužės 2012

„Coca-Cola“ švenčia 126-ąjį gimtadienį

Šiandien, gegužės 8-ąją, žymiausias pasaulio gaivusis gėrimas švenčia 126-ąjį gimtadienį. Per šiuos metus „Coca-Colos“ pavadinimas tapo žinomas kone kiekvienam pasaulio gyventojui, o pats prekės ženklas jau daug metų neužleidžia vertingiausio pasaulyje pozicijos. Į Lietuvos rinką gėrimas įžengė prieš 18 metų, 1994-aisias.
„Mes labai džiaugiamės, kad lietuviai myli „Coca-Cola“ ir ji yra mėgstamiausias gaivusis gėrimas šioje šalyje. Norėtume padėkoti jiems už šią meilę, nes tik tai padėjo gėrimui tapti tokiam populiariam ir per pastaruosius 12 mėnesių kolos gėrimų segmente užimti net 73,5 proc. rinkos dalies,“ – sakė „Coca-Cola“ kompanijos korporacinių reikalų, viešųjų ryšių bei komunikacijos vadovė Baltijos šalyse Evelin Ojamets.


Žymiąją „Coca-Cola“ formulę, iki šiol laikomą paslaptyje, 1886 metais sukūrė Atlantos farmacininkas Džonas Stitas-Pembertonas. Per pirmuosius metus nuo gėrimo atsiradimo per dieną buvo išgeriamos 9 „Coca-Cola“ porcijos, o šiandien šis skaičius gerokai išaugo ir siekia net 1,7 milijardų porcijų per dieną.


„Pradžioje pirkėjams siūlėme tik „Coca-Cola“, tačiau laikui bėgant mūsų kompanijos gėrimų portfelis diversifikavosi ir dabar galime pasiūlyti platų pasirinkimą skirtingo skonio ir gyvenimo būdo vartotojams. Be to, esame vietinės bendruomenės dalis, užsiimanti tokiais projektais kaip gyventojų švietimas apie sveiką mitybą, aktyvaus gyvenimo būdo skatinimas ir gamtosaugos programos,“ – sako E.Ojamets.


Pasak jos, kompanija pradėjo daugiau dėmesio skirti gėrimams, kuriuos galėtų rinktis asmenys, besirūpinantys savo per dieną suvartojamu kalorijų kiekiu: apie 30 proc. įmonės gaminamų gėrimų portfelio Europoje sudaro gėrimai, kuriuose cukrus keičiamas nekaloringais ar mažai kaloringais saldikliais. Naujausias jų yra natūralios kilmės saldiklis steviozidas. Kompanija taip pat buvo pirmoji pradėjusi ant savo etikečių nurodyti rekomenduojamą jos produktų sudėtinių dalių paros normą (GDA).


Vis dėlto, vienas dažniausių dalykų, kuris ateina į galvą išgirdus „Coca-Cola“ pavadinimą, yra ne kas kitas, o Kalėdų Senelis. Būtent šiai kompanijai turėtume būti dėkingi už šiuolaikinį jo įvaizdį. Norėdama parodyti, jog „Coca-Cola“ mėgautis galima ne tik vasarą, bet ir žiemą, kompanija 1931 metais pradėjo reklaminę kampaniją, kurioje buvo vaizduojamas apvalainas raudonskruostis senukas ilga balta barzda ir raudonu kostiumu. Nuo to laiko pasaulis būtent taip įsivaizduoja Kalėdų senelį.


Dabar „Coca-Cola“ kompanija daugiau nei 200 šalių vartotojams siūlo daugiau nei 3500 skonių gaiviuosius gėrimus, kurie atitinka jų pomėgius ir gyvenimo būdą. Iki 2012 metų kompanija sukūrė daugiau nei 500 gazuotų bei negazuotų gėrimų prekės ženklų. Kompanijos gėrimų portfelio, kuriame svarbiausią vietą užima vertingiausias pasaulio prekės ženklas „Coca-Cola“, vertė siekia apie 15 milijardų JAV dolerių. Populiariausi kompanijos gėrimai Baltijos šalyse yra „Coca-Cola“, „Coca-Cola light“, „Coca-Cola Zero“, „Fanta“, „Sprite“, „Burn“, „Cappy“, „Bonaqua“, „Schweppes“ and „Nestea“.
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.