18 rugpjūčio 2012

“Coca-Cola” fondas pirmąjį šių metų ketvirtį suteikė paramos už 26 mln. dolerių

Gaiviųjų gėrimų gamintojos „Coca-Cola“ tarptautinė filantropija užsiimanti atšaka „Coca-Cola“ fondas per pirmąjį 2012 metų ketvirtį 85 organizacijoms iš įvairių pasaulio šalių skyrė 26 mln. JAV dolerių paramos. Lietuvoje organizacija parėmė labdaros ir paramos fondo „Maisto bankas“ iniciatyvą „Sveikatiada“.
„Mūsų kompanijos tikslas – padaryti moksliškai pagrįstą informaciją apie mitybą prieinamesnę visuomenei, to siekiame dalyvaudami tokiuose projektuose kaip „Sveikatiada“ bei bendradarbiaudami su mitybos specialistais. Taip pat stengiamės suteikti vartotojams daugiau žinių mūsų, todėl ant pakuočių žymime rekomenduojamas sudedamųjų dalių paros normas (GDA). Dar viena „Coca-Cola“ kompanijai svarbi sritis yra aktyvios gyvensenos ir sporto propagavimas: geriausi to pavyzdžiai yra „Sprite“ krepšinio projektai,“ – pasakojo „Coca-Cola“ kompanijos korporacinių reikalų, viešųjų ryšių bei komunikacijos vadovė Baltijos šalyse Evelin Ojamets.


Pasak jos, „Sveikatiados“ siekis skatinti sveikos mitybos ir fizinio aktyvumo įgūdžiais pagrįstos kultūros formavimąsi mokyklose sutampa su globaliais „Coca-Cola“ fondo prioritetais. Ji ypatingai džiaugiasi, jog moksleiviai sveikai gyventi mokomi pasitelkiant žaidimus, sporto varžybas ir kitas patrauklias priemones, galinčias vaikams parodyti, jog aktyvus laisvalaikio leidimas gali būti labai smagus.


„Coca-Cola“ fondas pirmąjį šių metų ketvirtį skyrė 9,7 mln. JAV dolerių vandens išteklių valdymui, 3,6 mln. buvo skirti sveikai mitybai ir sportui skatinti, 7,4 mln. – išsilavinimui kelti, 4,9 mln. panaudota įvairiems bendruomeniniams projektams: atliekų perdirbimo programoms, kovai su ŽIV, AIDS bei maliarija, jaunimo lavinimui bei kitoms pilietinėms iniciatyvoms.


Skaičiuojama, jog šios lėšos padės 2 mln. pasaulio žmonių lengviau gauti švaraus vandens bei pagerins jų sanitarines sąlygas, o vandens išsaugojimo bei švietimo apie tinkamą jo naudojimą programos atneš naudos 8,9 mln. gyventojų. Fondo dotacijos 2,3 mln. jaunuolių bei suaugusiųjų suteiks galimybę dalyvauti sveikos gyvensenos programose, 255 tūkst. studentų bei moksleivių bus įtraukti į įvairias švietimo programas, beveik 33 tūkst. jų gaus stipendijas, o 169 koledžai ir kitos mokymo įstaigos gaus finansinę paramą. Bus rūpinamasi ir aplinka: skaičiuojama, jog fondo skirtų lėšų pakaks išsaugoti 3,1 mlrd. litrų vandens bei surinkti 48 tonas nuolaužų.


Apie „Coca-Cola“ kompaniją


„Coca-Cola“ kompanija daugiau nei 200 šalių vartotojams siūlo 3500 skonių gaiviuosius gėrimus. Iki 2012 metų kompanija sukūrė daugiau nei 500 gazuotų bei negazuotų gėrimų prekės ženklų. Kompanijos gėrimų portfelio, kuriame svarbiausią vietą užima vertingiausias pasaulio prekės ženklas „Coca-Cola“, vertė siekia apie 15 milijardų JAV dolerių. Populiariausi kompanijos gėrimai Baltijos šalyse yra „Coca-Cola“, „Coca-Cola light“, „Coca-Cola Zero“, „Fanta“, „Sprite“, „Burn“, „Cappy“, „Bonaqua“, „Schweppes“ and „Nestea“.
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.