5 rugsėjo 2014

„Canon“ pristatė pasirodymo „Photokina“ detales

„Canon“ pristatė savo pasirodymo „Photokina 2014“, didžiausioje pasaulyje fotografijos ir vaizdo technologijų parodoje, detales. Parodai kompanija paruošė interaktyviausią iki šiol aplinką ir programą, kurioje fotografai galės išbandyti naujausias technologijas ir atsidurti skaitmeninių vaizdų pasaulyje.
„Canon“ stendas 2014 m. parodoje „Photokina“ yra skirtas kelionei, kurios metu mėginama užfiksuoti ypatingą akimirką ar prisiminimą. Atviroje erdvėje, kurioje galima netrukdomai vaikščioti, lankytojai bus kviečiami priimti fotografavimo iššūkius kartu su jiems padėsiančiais specialistais.


„Canon“ pasaulinio garso ambasadoriai parodos metu skaitys pranešimus. Tarp pranešėjų bus peizažų ir kelionių fotografas Davidas Notonas, foto-žurnalistė ir dokumentinių filmų kūrėja Ulla Lohmann ir veiksmo fotografas Richardas Walshas. Be to, „Canon Explorer“ programos atstovas Jörgas Kyasas priims lankytojų jam metamus interaktyviuosius iššūkius. Tai bus puiki proga entuziastams pasimokyti naujų stiliaus arba technikos gudrybių.


Parodoje bus demonstruojama „Canon“ sukurta vaizdų tvarkymo ir bendrinimo platforma „irista“. Lankytojai, naudodami aplink stendą sustatytus jutiklinius stalus, galės peržiūrėti „Canon“ įrangos asortimentą ir susikomplektuoti savo virtualų reikmenų krepšį.


„2014 m. „Photokina“ parodoje kursime aplinką, kuri skatins lankytojus giliau susimąstyti apie fotografiją ir viską išbandyti patiems. Parodoje pademonstruosime įspūdingiausias „Canon“ gaminių ir paslaugų naujoves“, – sakė „Canon Europe“ padalinio „Consumer Imaging“ vadovas Alessandras Stanzanis.


Lankytojams bus dalijamos RFID kortelės „Canon Live Pass“., kurių pagalba apsilankiusieji galės užsiregistruoti aplink stendą išdėstytuose taškuose ir taip susikurti savo suvenyrų svetaines. Šios bus priderintos prie lankytojus sudominusių dalykų ir kuriose jie galės apsilankyti parodai pasibaigus. Negalėsiantys apsilankyti parodoje, turės galimybę peržiūrėti reportažus iš kiekvienos dienos „Canon Europe“ kanale „YouTube“ svetainėje: https://www.youtube.com/CanonEurope. Taip pat bus galima įvykius sekti tiesiogiai svetainėje „Facebook“, adresu https://www.facebook.com/canonatphotokina arba svetainėje „Twitter“: @CanonPhotokina ar #CanonPhotokina. Virtualiame ture susipažinti su „Canon“ stendu „photokina“ parodoje bus galima adresu: www.canon.de/photokina. „Canon“ stendą rasite 3.2 salėje. Lankytojai gali registruotis svetainėje www.canon.de/photokina.


Apie „Canon Europe“
Bendrovė „Canon Europe“ yra regioninė „Canon Inc.“ pardavimo ir rinkodaros atstovė, veikianti 116 šalių. Bendrovės biuruose Europoje, Artimuosiuose Rytuose ir Afrikoje (EMEA) dirba 13 500 darbuotojų.
Bendrovė nuo savo įsteigimo pradžios 1937 m. gamina aukščiausios kokybės fotoaparatus. Vėliau „Canon“ išplėtė gaminamų technologijų spektrą ir įsitvirtino kaip pasaulio lyderis tiek vartotojų, tiek verslo segmentuose. Kompanijos gaminami produktai apima skaitmeninius kompaktiškus ir SLR fotoaparatus, transliavimo objektyvus ir nešiojamus rentgeno aparatus bei daugiafunkcinius spausdintuvus. Visiems „Canon“ produktams yra teikiamos pridėtinės vertės paslaugos.
„Canon“ nuolat atlieka tyrimus ir tobulina savo gaminamą produkciją, siekdama pristatyti pačius moderniausius produktus ir paslaugas bei patenkinti klientų kūrybinius poreikius. Nuo fotografų mėgėjų iki įmonių, užsiimančių profesionalia spauda – „Canon“ suteikia galimybę kiekvienam klientui suprasti ir įgyvendinti savo aistrą vaizdiniams.
„Canon“ korporatyvinė filosofija paremta Kyosei sentencija – „kartu gyventi ir dirbti bendram labui“. EMEA šalyse „Canon Europe“ siekia tvaraus verslo augimo, daugiausia dėmesio skirdama poveikio aplinkai mažinimui. „Canon“ turi pasaulinį ISO 14001 sertifikatą, kuris rodo, kad „Canon“ dirba pagal pasaulinio lygio aplinkos apsaugos standartus.
Išsamesnės informacijos apie „Canon Europe“ rasite tinklalapyje www.canon-europe.com. Taip pat „Canon“ galite sekti „Twitter“ socialiniame tinkle @CanonBusinessEU.
 
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.