23 spalio 2014

Augantis vartojimas didina „Tele2“ pajamas

Lietuvos mobiliojo ryšio rinkos lyderės „Tele2“ pajamos Lietuvoje trečiąjį ketvirtį augo 6,3 proc., iki 142,2 mln. litų.
Bendrovės EBITDA (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją) marža siekė 38,1 proc. – 53,7 mln. litų. Tai 24,3 proc. daugiau, nei tą patį ketvirtį 2013 metais.


„Gera kaina ir kokybė leidžia klientams nevaržomai naudotis paslaugomis, todėl ir „Tele2“ veiklos rezultatai yra geri. Ypač sparčiai auga išmaniųjų telefonų ir planšečių pardavimai bei naudojimasis mobiliuoju internetu“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.


Trečiąjį ketvirtį mobiliojo interneto vartojimas „Tele2“ tinkle pasiekė beveik 1,4 mlrd. megabaitų. Tai yra tiek pat, kiek pernai sunaudota per tris pirmus metų ketvirčius.


Mobiliuoju ryšiu „Tele2“ klientai Lietuvoje prakalba daugiausiai. Praėjusį ketvirtį tai buvo 993 mln. minučių. Iš viso šiais metais naudojimasis ryšiu tinkle išaugo 8 proc.


„Tele2” paslaugų vartotojų dabar yra 1,85 mln., panašiai kaip ir pernai tuo pačiu metu. Bendrovės verslo klientų skaičius per tą laiką išaugo 9,3 proc., iki 141,8 tūkst.


„Tele2“ rinkosi dauguma numerius perkeliančių klientų. Vartotojų skaičius dėl numerių perkėlimo šiemet išaugo 11,5 tūkst. – daugiausiai tarp operatorių.


Iš viso per devynis šių metų mėnesius „Tele2“ pajamos sudarė 388,3 mln. litų ir buvo 0,5 proc. didesnės nei pernai. Bendrovės EBITDA marža šiemet yra 37,4 proc. – 144,3 mln. litų. Šie rodikliai yra beveik tokie pat kaip ir praėjusiais metais.


Bendrovė tęsė investicijas į mobiliojo ryšio ir interneto tinklų modernizavimą. Per ketvirtį tam skirta 12,7 mln. litų – daugiausia per pastaruosius trejus metus. Iš viso šiemet investicijoms skirta 30,5 mln. litų.


Daugiausia investicijų „Tele2“ skiria kuriamo 4G tinklo plėtrai. Kas savaitę pastatoma po maždaug 10 naujų bazinių stočių. Iš viso jų įrengta jau per 150.


Bendrovės „RAIT“ birželį atliktos apklausos duomenimis, „Tele2“ yra populiariausias operatorius Lietuvoje – iš viso „Tele2“ užima 53,5 proc. Lietuvos mobiliojo ryšio rinkos.



 
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.