28 liepos 2016

Antrąjį ketvirtį LG finansiniai rezultatai ženkliai augo

„LG Electronics“, Inc. (LG) šiandien paskelbė antro ketvirčio finansinius rezultatus. Tipinės veiklos pelnas siekė 503.1 milijonų dolerių, o tai buvo beveik 140 procentų daugiau, nei per tą patį periodą 2015-ais metais. „Home Appliance & Air Solution“ ir „Home Entertainment“ skyriai pasirodė geriausiai, o jų pajamos buvo didžiausios per visą LG egzistavimo laikotarpį. 
„LG Home Appliance & Air Solution Company” padalinys, uždirbęs 373.24 milijonų dolerių sudarė didžiausią dalį tipinės LG veiklos pelno. Palyginus su 2015 metų antru ketvirčiu, pardavimai paaugo 4.8 proc. Tai lėmė padidėję B2B kondicionierių pardavimai ir stiprus pasirodymas Korėjos, Europos ir Azijos rinkose. Pagerinę produktų krepšelį ir kainų struktūrą, LG sugebėjo pasiekti daugiau nei 9 procentų veiklos pelningumą. Iš LG priklausančių Premium klasės produktų, tokių kaip „LG SIGNATURE“ kolekcijos, „TWINWash“ ar „LG Styler“ taip pat tikimasi gerų rezultatų.
 
„LG Mobile Communications“ kompanijos antro ketvirčio pardavimai sudarė 2.86 milijardus dolerių ir paaugo 12 procentų palyginus su pirmu ketvirčiu. Tačiau susitraukė, palyginus su tuo pačiu periodu pernai metais. Šio skyriaus tipinės veiklos nuostoliai siekė 132.10 milijonų dolerių, o to priežastis – padidėjusios rinkodaros išlaidos ir lėtai augantys naujojo išmaniojo telefono G5 pardavimai. Palyginus su pirmu šių metų ketvirčiu, išmaniųjų telefonų buvo išsiųsta 3 procentais daugiau - 13.9 milijonai.
 
„LG Home Entertainment“ departamentas pristatė rekordines tipinės veiklos pajamas kurios sudarė 306.97 milijonų dolerių ir pardavimus, kurie sudarė 3.58 mlrd. dolerių ir paaugo 5.7 proc. palyginus su antru 2015 metų ketvirčiu. Dėl padidėjusių Premium klasės televizorių pardavimų (ULTRA HD ir OLED) ir pagerintos kainų struktūros, šio skyriaus veiklos pelningumas pasiekė rekordinius 8.6 procentus. Augantys pardavimai ir konkurencingos kainos užtikrins tolimesnį šio departamento pelningumą, tačiau kylančios detalių kainos gali sumažinti pelningumo maržą.
 
„LG Vehicle Components Company“ departamentas pristatė 550.4 milijonų dolerių pardavimus, kurie 42 procentais paaugo palyginus su tuo pačiu periodu praeitais metais.  Prie to labiausiai  prisidėjo automobilių informacijos ir pramogų sektoriaus augimas. Tačiau išaugusios  R&D išlaidos prisidėjo prie 14.46 milijonų dolerių tipinės veiklos nuostolių. Tačiau šio departamento perspektyvos yra pozityvios, nes trečiame ketvirtyje prasidės detalių gamybą naujajam „Chevrolet Bolt“ elektromobiliui.
 
2016 metų antro ketvirčio valiutos kurso svyravimų paaiškinimas
„LG Electronics“ neaudituotų ketvirčio pajamų ataskaita yra sudaryta pagal IFRS standartus 3 mėnesių laikotarpiui, kuris baigėsi birželio 30 dieną.
 
„LG Electronics“ organizuoja konferencinį skambutį anglų kalba 2016 metų liepos 29 dieną 9 valandą ryte (KST) (00:00 GMT/UTC). Dalyviai turėtų skambinti numeriu +82 31 810 3061 ir įvesti kodą 9084#. Prezentacijų failus galima rasti šiuo adresu: www.lg.com/global/ir/reports/earning-release.jsp . Negalintys dalyvauti konferencijoje turės 30 dienų per kurias galės atsisiųsti įrašą. Norėdami pasiekti konferencijos įrašą skambinkite numeriu +82 31 931 3100 ir suveskite kodą: 142820#.
 
 
 
Apie LG Electronics, Inc.
Kompanija LG Electronics, Inc. (KSE: 066570.KS) yra pirmaujanti pasaulio lyderė ir technologijų inovatorė buitinės elektronikos, buitinių prietaisų ir mobiliųjų komunikacijų srityse, turinti 87 tūkst. darbuotojų, dirbančių 113 kompanijos struktūrinių vienetų visame pasaulyje. 2014 m. kompanijos pasauliniai pardavimai siekė 55,91 mlrd. JAV dolerių. LG sudaro keturi verslo padaliniai: „Home Entertainment“, „Mobile Communications“, „Home Appliance“, „Air Conditioning and Energy Solutions“. LG yra vienas pasaulio plačiaekranių televizorių, mobiliųjų telefonų, skalbimo mašinų ir šaldytuvų gamybos lyderių pasaulyje. 2013 m. kompanija tapo „Energy Star“ metų partneriu. Daugiau informacijos pateikiama www.LGnewsroom.com 
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.