23 balandžio 2012

Aktyvesnei veiklai tėvai vaikus įkvėpia sportuodami drauge

Svarbiausio sporto įvykio pasaulyje – Londono olimpinių žaidynių – šimtadienio proga, sporto ateičiai neabejinga tarptautinė kompanija „Procter&Gamble“ atliko internetinę apklausą apie sportavimo reikšmę Baltijos šalyse. Apklausa parodė, kad sportuodami savo sveikata rūpinasi daugiau nei pusė visų Baltijos šalių gyventojų, mieliausiai lietuviai, latviai ir estai mina dviratį, o siekdami įtraukti vaikus į sportinę veiklą, tėvai stengiasi sportuoti drauge su jais.
Dauguma apklausoje dalyvavusių moterų visose šalyse kaip vieną svarbesnių teigiamų sporto savybių išskyrė ir komandinio darbo, bendradarbiavimo skatinimą. Tai esą sustiprina šeimos santykius ir prisideda prie didesnio vaikų aktyvumo.


Daugiau nei pusė jaunų tėvų Baltijos šalyse teigė laisvalaikiu praktikuojantys pasivaikščiojimus su vaikais ar šeimos išvykas dviračiais. Siekdami sudominti vaikus sportu, lietuviai, kaip ir latviai, dažniau stengiasi pasakodami apie jo teikiamą naudą, o estai – įtraukdami juos į sportinę veiklą ir sportuodami drauge.


Pasirodo, kad populiariausios vaikų sporto šakos Lietuvoje yra krepšinis ir šokiai, kurie ženkliai populiaresni už plaukimą, futbolą ir karatė. Latvijoje vaikai vienodai dažnai plaukioja ir žaidžia futbolą, tiesa, kiek mažiau populiaru yra užsiimti šokiais ir krepšiniu. Estijoje populiariausia sporto šaka tarp vaikų – futbolas. Gerokai mažiau vaikų šioje šalyje reguliariai plaukioja, šoka ar užsiima lengvąja atletika.


Įvardindami sportiškesnės gyvensenos privalumus, Baltijos šalių gyventojai pabrėžia teigiamą jos įtaką imuninei sistemai, disciplinai ir darbingumui. Verta pastebėti, kad lietuviai išsiskiria iš kaimynų svarbiausia sporto teikiama nauda įvardindami geresnę bendrą savijautą, o latviai ir estai pažymi sveikesnį kūną. Reguliariai dviračiu važinėjasi kas trečias Lietuvos gyventojas. Dviračio minimas Latvijoje ir Estijoje, taip pat yra tarp populiariausių sporto šakų, tačiau kaimynai dažnai renkasi ir pasyvesnes sporto šakas – ilgus ar trumpus pasivaikščiojimus su lazdomis, dar vadinamą šiaurietiškąjį ėjimą.


Baltijos šalių sporto tendencijomis „Procter&Gamble“ domėjosi vykdydama vieną „Ačiū tau, Mama“ programos projektų – „Padėkite paremti Lietuvos ateities olimpiečius“. Jis įgyvendinamas kartu su Lietuvos tautiniu olimpiniu komitetu (LTOK), siekiant paremti jaunus ir talentingus sportininkus. Iš surinktų lėšų, gautų už Lietuvos gyventojų pirkinius nuo balandžio 1 iki birželio 30 d., LTOK padės jauniesiems sportininkams finansuoti sportinę veiklą ir vystyti gebėjimus, kad jie taptų ateities olimpiečiais.


Daugiau informacijos apie programą pateikiama „Ačiū Tau, Mama“ svetainėje www.aciutaumama.pg.com.


Apie P&G
P&G palengvina maždaug 4,4 milijardų žmonių gyvenimus visame pasaulyje per savo patikimus ir kokybiškus prekės ženklus. Tarp kompanijos valdomų ženklų yra Pampers®, Tide®, Ariel®, Always®, Whisper®, Pantene®, Mach3®, Bounty®, Dawn®, Fairy®, Gain®, Pringles®, Charmin®, Downy®, Lenor®, Iams®, Crest®, Oral-B®, Duracell®, Olay®, Head & Shoulders®, Wella®, Gillette®, Braun®, Fusion®, Ace®, Febreze®, Ambi Pur® ir kiti. Veiklą vystydama maždaug 80 šalių, bendrovė savo prekės ženklus platina 180 pasaulio valstybių. Daugiau informacijos apie bendrovę ir jos valdomus prekės ženklus rasite apsilankę www.pg.com
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.