14 rugsėjo 2016

80 proc. lietuvių linkę atidarinėti šaldytuvą be tikslo

„LG Electronics“ (LG) atliktas tyrimas parodė, kad 80 proc. lietuvių atidarinėja šaldytuvo dureles neturėdami jokio tikslo iš jo ką nors išimti. Šis atvejis yra vadinamas „atidaryto šaldytuvo sindromu“. Galimos sindromo priežastys yra negalėjimas apsispręsti, nuovargis, nesąmoningas įprotis ar tiesiog nuobodulys. Net 62 proc. respondentų atsakė, kad be tikslo šaldytuvo dureles atidarinėja tada, kai yra pavargę. Tik 9 proc. apklaustųjų šaldytuvą atidaro retai – kelis kartus per savaitę.
Įdomu tai, kad dažniausiai be tikslo šaldytuvo dureles atidarinėja jaunesnio amžiaus (18-24 metų) respondentai. 47 proc. jaunuolių linkę atidaryti šaldytuvo dureles ir nieko iš jo nepaimti. Net 71 proc. apklaustųjų 35-44 metų amžiaus respondentų prisipažino, kad šaldytuvo dureles atidarinėja tada, kai yra pavargę.
 
Atrodytų, kad durelių atidarymas kelioms sekundėms yra nieko bloga, tačiau atlikus tyrimus pastebėta, kad toks betikslis atidarinėjimas lemia 7 proc. didesnį elektros energijos suvartojimą. Kai šaldytuvo durys atidarytos, šaltas oras, kuris išlaiko produktus šviežius, sklinda į kambarį, o į šaldytuvą patenka šiltas oras iš aplinkos. Šaldytuvo kompresorius turi pradėti staiga šaldyti, kad normalizuotų temperatūrą.
 
Naujieji LG „Door-in-Door“ šaldytuvai padės išspręsti durelių varstymo ir energijos eikvojimo problemą. Pažangaus dizaino technologija sukurtos papildomos durelės, kuriose itin patogu laikyti dažnai naudojamus produktus, užkandžius ar gėrimus. Paspaudus mygtuką yra atidaromos tik tos durelės, todėl produktai laikomi šaldytuve dar ilgiau išlieka švieži, o šaldytuvas suvartoja mažiau elektros energijos, nes šiltas oras nepatenka į bendrą šaldytuvo erdvę. Unikalus „Door-in-Door" šaldytuvas sumažina šalto oro nuostolius iki 41 procento, kad maistas ilgiau išliktų šviežias. Šaldytuvų linijinis kompresoriaus veikimas sunaudoja iki 36 proc. mažiau energijos ir skleidžia iki 25 proc. tylesnį garsą.
 
 
 
Apie LG Electronics, Inc.
Kompanija LG Electronics, Inc. (KSE: 066570.KS) yra pirmaujanti pasaulio lyderė ir technologijų inovatorė buitinės elektronikos, buitinių prietaisų ir mobiliųjų komunikacijų srityse, turinti 87 tūkst. darbuotojų, dirbančių 113 kompanijos struktūrinių vienetų visame pasaulyje. 2014 m. kompanijos pasauliniai pardavimai siekė 55,91 mlrd. JAV dolerių. LG sudaro keturi verslo padaliniai: „Home Entertainment“, „Mobile Communications“, „Home Appliance“, „Air Conditioning and Energy Solutions“. LG yra vienas pasaulio plačiaekranių televizorių, mobiliųjų telefonų, skalbimo mašinų ir šaldytuvų gamybos lyderių pasaulyje. 2013 m. kompanija tapo „Energy Star“ metų partneriu. Daugiau informacijos pateikiama www.LGnewsroom.com 
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.