22 birželio 2012

21-ojo gimtadienio proga „Sarma“ įsuko dovanų karuselę

Ketvirtadienio vakarą vienas didžiausių kosmetikos ir parfumerijos tinklų Lietuvoje pažymėjo 21-ąjį savo gimtadienį. Šiemet kosmetikos ir parfumerijos parduotuvių tinklas svečius kvietė įsisukti į dovanų karuselę. Renginyje apsilankė ištikimi „Sarmos“ klientai, tarp kurių buvo ir būrys garsenybių.
Pasveikinti „Sarmos“ su gimtadieniu užsuko dainininkas Vilius Alesius, olimpietė Daina Gudzinevičiūtė, dizaineris Giedrius Paulauskas su žmona Aiste, dainininkė Asta Pilvelytė, dizainerė Viktorija Jakučinskaitė, aktorė Kristina Savickytė-Damanskienė su vaikais, dainininkė Liepa Mondeikaitė, iliuzionistas Mantas Wizard su drauge Ieva, grupės „Pin-up girls“ narės Viktorija Suktutė ir Ieva Ambrazaitė bei daugelis kitų lojalių parduotuvės klientų.


„Džiaugiamės kad galime dalintis grožio paslaptimis ir džiuginti savo klientus jau 21 metus. Per šį laiką įgijome 150 tūkst. lojalių klientų, augome kartu su ištikimais pirkėjais, visuomet stengėmės pasiūlyti jiems tai, kas geriausia – tai darysime ir ateityje. Nuolat sekame grožio naujienas ir žengiame koja kojon su naujausiomis grožio pasaulio tendencijomis“, – pasakojo kosmetikos ir parfumerijos tinklo „Sarma“ rinkodaros projektų vadovė Jurga Kulickaitė.


Pirmoji „Sarma“ duris atvėrė 1991 m. Tuo metu tai buvo nedidelis kosmetikos prekių skyrius Gedimino prospekte. Nors savo veiklos pradžioje „Sarma“ siūlė vos vieno prekės ženklo produktus, ilgainiui prekių gausa ir savo grožiu besirūpinančių klientų ratas augo. Šiandien visoje Lietuvoje veikia 28 „Sarma“ parduotuvės, kuriose per metus apsiperka daugiau nei 700 tūkst. pirkėjų, galinčių pasirinkti iš daugiau nei 250 prekės ženklų. Paklausta, kokias grožio priemones labiausiai mėgsta lietuvės, J. Kulickaitė pasakojo, jog per daugiau nei 20 veiklos metų nepakeičiamų makiažo priemonių sąraše pirmauja blakstienų tušas.


21-ąjį gimtadienį „Sarma“ nusprendė paminėti išties saldžiai – šventės proga susirinkusius svečius džiugino čia pat parduotuvėje gaminamais cukraus vatos debesėliais ir didžiuliu tortu. Smaližiams skirti saldumynai ir atrakcionų parko žaidimai renginio dalyvius nukėlė į vaikystę, primindami dienas, kai diena atrakcionų parke buvo didžiausia šventė.


Gimtadienio svečiai įsisuko į tikrą dovanų karuselę, kuri pažėrė gausybę gimtadienio staigmenų. „Sarmos“ grožio specialistės žymias šalies moteris ir lojalias klientes kvietė nepraleisti progos pasigražinti ir daugiau sužinoti apie naujausias vakarinio makiažo tendencijas 2012-jų vasarą, o „Mimų teatro“ artistai renginio dalyvius kvietė išbandyti jėgas kamuoliukų mėtymo ir mini golfo rungtyse.
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.