24 rugpjūčio 2014

Į stadioną – su žvaigžde!

Kas dveji metai, vykstant Pasaulio ir Europos futbolo čempionatams, restoranų tinklas „McDonald‘s“ įgyvendina tarptautinę programą „Į stadioną – su žvaigžde!“. Jos tikslas – dovanoti galimybę vaikams iš viso pasaulio vykti į čempionatų rungtynes bei palydėti geriausius Europos ir pasaulio futbolo žaidėjus į stadioną. 2014 metais tarp jaunųjų futbolo aistruolių iš 68 pasaulio valstybių į Pasaulio futbolo čempionato pusfinalio rungtynes Brazilijoje vyko ir vienas vaikas iš Lietuvos. Bendradarbiaudama su kitomis agentūromis bei Lietuvos futbolo organizacijomis „VRP Hill+Knowlton Strategies“ įgyvendino tarptautinės programos „Į stadioną – su žvaigžde!“ atranką Lietuvoje. 
Į stadioną – su žvaigžde!
SITUACIJA
Vykstant 2014 metų Pasaulio futbolo čempionatui, tarptautinis restoranų tinklas „McDonald‘s“ įgyvendino pasaulinę programą „Į stadioną – su žvaigžde!”, kurios tikslas – skatinti prasmingą ir aktyvų vaikų laisvalaikį, kviečiant vaikus iš viso pasaulio nuvykti į čempionato rungtynes ir į aikštę palydėti vieną iš žaidėjų. Tokia galimybė buvo suteikta ir vienam vaikui iš Lietuvos, todėl reikėjo pasiūlyti atrankos mechanizmą ir įgyvendinti projektą Lietuvoje.
SPRENDIMAS
Kampanijai įgyvendinti buvo pasiūlytas sprendimas surengti kelių etapų dalyvių atranką, bendradarbiaujant su Lietuvos futbolo organizacijomis ir vaikų futbolo mokyklomis.
Pirmajame etape buvo sukurta speciali „Į stadioną – su žvaigžde!“ interneto svetainė, kurioje jaunieji futbolo sirgaliai buvo kviečiami registruotis finaliniam atrankos etapui. Informacija apie atranką taip pat buvo skelbiama visuose „McDonald‘s“ restoranuose ir pagrindinėse futbolo mokyklose Lietuvoje.
Antrajame atrankos etape Lietuvos futbolo federacijos stadione Vilniuje surengtas finalinis renginys, kuriame dalyvavo vaikai ir jų tėvai iš visos Lietuvos. Renginio metu dalyviai varžėsi futbolo mokyklos „Ekranas“ ir Vilniaus sekmadienio futbolo lygos parengtose rungtyse, kol buvo išaiškintas nugalėtojas, vyksiantis į Pasaulio futbolo čempionato pusfinalio rungtynes Brazilijoje.
REZULTATAS
Finaliniame atrankos renginyje dalyvavo daugiau kaip 100 6–10 metų vaikų iš visos šalies. Per visą kampanijos įgyvendinimo laikotarpį žiniasklaidoje pasirodė daugiau kaip 50 publikacijų apie „McDonald‘s“ įgyvendinamą projektą ir nugalėtojo kelionę į Pasaulio futbolo čempionatą. 
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.