23 spalio 2015

Televizijos laida „Keliauk! Pažink! Pasidalink!”

Visiems puikiai žinomi keliautojai Martynas Starkus ir Vytaras Radzevičius ištisus metus keliavo po Lietuvoje organizuojamus renginius bei savo įspūdžius pasakojo „Lietuvos ryto televizijos“ laidoje „Keliauk! Pažink! Pasidalink!“. Laida rengta įgyvendinant savivaldybių organizuojamų renginių viešinimo kampaniją, kurią vykdė Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos.
Televizijos laida „Keliauk! Pažink! Pasidalink!”
SITUACIJA
Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos pakvietė įgyvendinti savivaldybių organizuojamų renginių viešinimo kampaniją bei sukurti reguliarią televizijos rubriką, kurioje visus metus būtų pristatomi įvairiuose Lietuvos miestuose vykstantys renginiai. Per šį laikotarpį turėjo būti parengta ne mažiau 25 televizijos rubrikų, kurių metų patraukliai pristatomas 41 ne vasaros sezono metu Lietuvos savivaldybių organizuojamas renginys. Kampanijos tikslas buvo didinti šių renginių žinomumą, tuo pačiu skatinti vietinį turizmą bei keliones po Lietuvą nevasaros sezono metu.


SPRENDIMAS
Kampanijos veidais ir TV laidos vedėjais tapti pakvietėme puikiai žinomus keliautojus – Martyną Starkų ir Vytarą Radzevičių, kurie visus metus keliavo po Lietuvą ir lankėsi įvairiuose nevasaros sezono metu savivaldybių organizuojamuose renginiuose.


„Mes keliaujame po pasaulį, tačiau labiausiai mėgstame laiką leisti Lietuvoje. Čia yra puikūs miškai, sraunios upės, graži gamta, mėlynas dangus, o kiekviename mieste ar miestelyje vyksta daugybė renginių, apie kuriuos kartais nieko nežinai. O mes keliaudami po Lietuvą apie viską papasakojome žiūrovams“, - teigia informacinės kampanijos „Keliauk! Pažink! Pasidalink! Ištisus metus!” šaukliai M. Starkus ir V. Radzevičius.


Keliautojai išbandė renginiuose siūlomas veiklas, kalbino jų organizatorius ir pramogavo miestuose ir miesteliuose. Kampanijos komunikacija taip pat vykdyta spaudoje (straipsniai, pristatantys renginius, bei anonsiniai spaudos maketai dienraštyje „Lietuvos rytas“), internete (reklamos skydeliai naujienų portaluose, renginių pristatymas specialiai kampanijai sukurtame interneto portale, speciali rubrika portale tv.lrytas.lt) bei televizijoje (laidos anonsai „Lietuvos ryto televizijoje“, kassavaitiniai reportažai iš renginių žinių laidoje „Reporteris“).


Kampanija truko metus laiko, jos metu „Lietuvos ryto televizijos“ eteryje parodytos 25 laidos „Keliauk! Pažink! Pasidalink! Ištisus metus“, kurių metų pristatyta daugiau nei 50 įvairiausių renginių.


REZULTATAS
• Per metus viso parengtos ir ištransliuotos 25 televizijos laidos.
• Vidutinis TV laidos auditorijos pasiekiamumas – 0.9 proc.
• Televizijos žiūrovams pristatyta daugiau nei pusė šimto įvairių renginių.
• Sukurta speciali interneto svetainė, kurioje nuolat skelbiami įvairiose savivaldybėse ne sezono metu vykstantys renginiai.
• Sukurta rubrika portale tv.lrytas.lt, kurioje publikuojami laidos įrašai bei kita susijusi informacija.
• Įgyvendintas televizijos laidos ir visos kampanijos viešinimas spaudoje bei internete (reklaminiai maketai, pranešimai spaudai, temų integracija į kitas TV laidas, reklaminių skydelių sklaida tv.lrytas.lt bei lrytas.lt portaluose).
 
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.