5 gruodžio 2009

TNT Lietuva „Žygis per pasaulį“ (2009 m.)

2009-ųjų „Žygis per pasaulį“ pasirodė ypatingas.
TNT Lietuva „Žygis per pasaulį“ (2009 m.)
Iššūkis


Tarptautinė skubių verslo siuntų bendrovė „TNT Lietuva“  kasmet organizuoja socialinę akciją „Žygis per pasaulį“, skirtą padėti skurdžiose šalyse badaujantiems mokiniams. Akcija – eisena pagrindinėmis miestų gatvėmis – vyksta vienu metu įvairiose pasaulio šalyse. Nors Lietuvoje ji vyko penkerius metus, tačiau akcijai trūko viešumo, pinigų buvo surenkama simboliškai, žmonės nenoriai dalyvavo eisenose, o ir  iniciatyvos partneriai vangiai į tai įsitraukdavo. Agentūrai suformuluota užduotis – organizuoti akciją taip, kad būtų įveiktos šios problemos.


Įžvalga


Agentūros nuomone, akcijai  trūko išgrynintos ir aktualios idėjos, taip pat patrauklaus turinio. Todėl nuspręsta “Žygį per pasaulį” aktualizuoti per socialinės atsakomybės ir pilietiškumo temas sakant, kad Lietuvos visuomenė jau gali padėti skurdą kenčiančioms šalims; taip pat, kad eisena yra pažangus būdas Lietuvos visuomenei išreikšti bendrą požiūrį ir norą padėti kitiems.


Ekspertizė


Pristatant akciją buvo akcentuotas JTO vaidmuo, tai suteikė programai reikšmingumo ir didesnio patikimumo (JTO prisideda prie “Žygio per pasaulį” tarptautiniu mastu). Siekiant pritraukti visuomenės dėmesį, tapti akcijos ambasadoriais ir joje dalyvauti buvo pakviesti 8 Lietuvoje žymūs žmonės – muzikantai, laidų vedėjai, aktyvūs visuomenės veikėjai (buvo kviečiami savo socialine veikla pasižymėję arba skurdžiose šalyse pabuvoję žmonės). Prieš eiseną su jais buvo inicijuoti interviu apie bado pasaulyje problemą ir filantropiją. Tai padėjo aktualizuoti ir priminti patį renginį. Norint praturtinti jo turinį ir padaryti įdomesnį, renginio metu surengtas akcijos ambasadorių paaukotų daiktų aukcionas – tai padėjo surinkti daugiau lėšų. Taip pat visos eisenos metu buvo pardavinėjama akcijos atributika bei akcijos apelsinai. Praeivių dėmesį traukė prie eisenos prisidėti kviečiantis renginio vedėjas, pučiamųjų dixilendo nuotaikingos melodijos bei eisenos pabaigoje Rotušės aikštėje surengtas mušamųjų instrumentų koncertas.


Rezultatas


Per  eiseną buvo surinkta daugiausiai lėšų nei per visus penkerius metus: per pusantros valandos – 4 300 litų. Šie pinigai padėjo 36-iems Afrikos vaikams visus metus gyventi ir mokytis, negalvojant apie alkį. Renginys susilaukė ir daugiausiai žinučių žiniasklaidoje nei per ankstesnes eitynes – 18 publikacijų  bei reportažų laikraščiuose, portaluose, televizijoje. Pačios eitynės sutraukė kelis šimtus dalyvių ir daugybės miestiečių dėmesio, kurie noriai stebėjo renginį bei aukojo.  


Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.