20 spalio 2012

TELE2: Širdelių projektas

Galima prisidėti prie gyvybių gelbėjimo ir kalbant telefonu. „Tele2“ visų savo klientų vardu Vilnius Santariškių klinikų Vaikų chirurgijos skyriui padovanojo modernią medicinos įrangą. Bet svarbiausia ne pati dovana, o medicinos įrangos nauda vaikų su širdies ydomis gydymui Lietuvoje.
TELE2: Širdelių projektas
SITUACIJA:
Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ Vilnius Santariškių klinikų Vaikų chirurgijos skyriui padovanojo modernią medicinos įrangą. Ši įranga reikalinga gelbstint vaikų su širdies ydomis gyvybes. Šios socialinės iniciatyvos darbinis pavadinimas – „Širdelės”. „VRP | Hill & Knowlton” komandos tikslas – paruošti ir įgyvendinti šio projekto komunikacijos kampaniją.


SPRENDIMAS:
Komunikacija koncentravosi ne tik į dovaną, bet ir medicinos įrangos naudą ir vaikų su širdies ydomis gydymo situaciją Lietuvoje.  
Komunikacijos kampanija apėmė platų komunikacijos priemonių spektrą: pranešimus žiniasklaidai, straipsnius nacionalinėje ir regioninėje, taip pat specializuotoje žiniasklaidoje, TV reportažus. Kampanija „vainikuota“ spaudos konferencija, kurioje „Tele2“ vadovas oficialiai  padovanojo medicinos įrangą Santariškių klinikai. Renginyje dalyvavo „Tele2“, Santariškių klinikos ir LR Vyriausybės atstovai.


REZULTATAS:
Kampanijos metu sulaukta 35 publikacijų nacionalinėje ir regioninėje žiniasklaidoje, taip pat „Tele2“ ir Santariškių atstovo interviu televizijos kanale TV3.
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.