31 gruodžio 2003

„Senamiesčio dominija“ (2003)

Vilniaus kvartalo atgimimas


Iššūkis
Geografiškai patraukliame, tačiau viename labiausių apleistų kvartalų Vilniuje buvo vystomas unikalus nekilnojamojo turto projektas – „Senamiesčio dominija“. Didžiąją šv. Stepono gatvės dalį užimantys apleisti namai atkuriami, juose kuriamas autonomiško trijų namų miesto projektas su gyvenamaisiais būstais, parduotuvėmis ir galerijomis.


Įžvalga
Suteikti savito žavesio rajonui padėjo aukcione įsigytas Užupio kiaušinis, keletą metų buvęs dabartinio Užupio akcento – angelo skulptūros paminklo vietoje. „VRP | Hill & Knowlton“ dėka kiaušinis papuošė šv. Stepono ir Raugyklos gatvių sankryžoje esantį skverelį, kartu simbolizuodamas šio kvartalo atgimimą.
Vienu iš įdomiausių ir visuomenės bei žiniasklaidos dėmesio susilaukusių sumanymų 2003-aisiais tapo milžiniško Velykų margučio sukūrimas „Senamiesčio dominijoje“. Minėtą kiaušinį Velykų laikotarpiui šalies tautodailininkės per vieną dieną išmargino keturių Lietuvos etninių regionų – aukštaičių, žemaičių, dzūkų ir suvalkiečių – spalvomis.


Ekspertizė
Kvartalo atgimimas aktualizuotas išnaudojant simbolius ir tradicijas, kurie natūraliai įsiliejo į kvartalo raidą bei istoriją, be to, susilaukė dėmesio ir dėl paties sumanymo originalumo. Kampanijos sėkmę lėmė kūrybiškumas, taip pat efektyvus veiksmų koordinavimas. Kampanija buvo įgyvendinta per rekordiškai trumpą laiką – nuo sumanymo pradžios iki realizacijos tepraėjo savaitė.


Rezultatai
„Senamiesčio dominija“ susilaukė gyventojų ir miesto svečių, žiniasklaidos dėmesio, tradicinės šventės dėka tapo aktualia visiems. Pagrindinis tikslas – palaipsniui pritraukti į kvartalą vis daugiau žmonių – buvo įgyvendintas. Be to, žengtas dar vienas žingsnis kuriant jaukaus gyventi ir atviro idėjoms, „gyvo“ sostinės kvartalo reputaciją.
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.