21 rugpjūčio 2014

SEB bankas LOGIN 2014 KONFERENCIJOJE

SEB bankas – modernus bankas. 

Login – kasmet vykstanti progreso konferencija, kuri suburia išprususius novatorius, norinčius išbandyti technologines naujoves ir tapti jų ambasadoriais Lietuvoje.  

Komunikacijos agentūra „VRP Hill+Knowlton Strategies“  prisidėjo kuriant SEB banko integracijos į šią konferenciją koncepciją ir turinį.  
SEB bankas LOGIN 2014 KONFERENCIJOJE
SITUACIJA    
2014 metais SEB bankas atnaujino savo interneto banką jį dar geriau pritaikydamas visiems išmaniesiems įrenginiams (angl. responsive design). Be to, bankas pirmą kartą į tokius procesus įtraukė savo klientus, kurie ne tik testavo atnaujintą sistemą, bet ir pasiūlė puikių sprendimų, kaip ją dar labiau patobulinti.


Agentūrai iškeltas tikslas – pristatyti atnaujintą interneto banką visiems banko klientams, taip pat  inovacijų ir technologijų žinovams ir taip paskatinti kuo daugiau žmonių kasdienius finansus tvarkyti naudojant mobiliuosius įrenginius.


SPRENDIMAS
SEB bankas konferencijoje LOGIN matomas kaip inovatyvus ir į technologinę pažangą orientuotas bankas:
- Specialiai konferencijai paruoštas Jono Gudmundsson, SEB valdybos nario, pranešimas „Darvino teorija el. bankininkystėje“. Jame kalbama apie naują požiūrį valdant į tinkamų sprendimų klientams paruošimą,  projektų valdymą ir interneto banko evoliuciją, kaip keitėsi bankas ir tapo tuo, kuo jis yra šiandien.
- Sukurtas išskirtinio dizaino SEB interaktyvus stendas, kuriame pristatomos mobiliojo parašo galimybės ir paprastumas naudoti . Šią paslaugą čia pat galima užsisakyti visiškai nemokamai (partnerystė su operatoriumi „Omnitel“). 
- Speciali LOGIN vartotojų aktyvacija konferencijos metu, kuomet lankytojai gyvai komentuoja mobiliojo parašo naudą ir jų nuotraukos atsiduria specialiuose ekranuose LOGIN konferencijoje bei SEB Lietuva Facebook paskyroje.  


REZULTATAS
- Žinia apie SEB banko dalyvavimą LOGIN konferencijoje plačiai paskleista socialinėje žiniasklaidoje – SEB Lietuva Facebook paskyroje (daugiau kaip  24 tūkst. fanų), LOGIN Facebook paskyroje (daugiau kaip 14 tūkst.),  Omnitel Facebook paskyroje (daugiau kaip 88 tūkst.). 
- LOGIN metu pasiekta daugiau nei 3,5 tūkst. konferencijos dalyvių auditorija – dar 2 tūkst. žiūrovų ją stebėjo tiesiogiai internetu.
- Konferencijos LOGIN metu nemokamai išdalinti 97 mobiliojo parašo SIM kortelių.
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.