16 vasario 2013

Projekto „Iki“ ieško ūkininko“ pristatymas

Prekybos tinklas „Iki“ siekė išplėsti savo prekių asortimentą pirkėjų mėgstama Lietuvos gamintojų produkcija. Kaip pagrindinį trukdį užmegzti daug naujų partnerysčių „Iki“ įžvelgė sudėtingas sutartis tarp prekybos tinklų ir ūkininkų bei smulkiųjų verslininkų. Klientas pasiryžo supaprastinti sutartis ir ieškoti kitų kompromisų – tai buvo sėkmingai komunikuota spaudos konferencijos su tikslinėmis institucijomis metu.
Projekto „Iki“ ieško ūkininko“ pristatymas
SITUACIJA
Prekybos tinklas „Iki“ siekė išplėsti savo prekių asortimentą pirkėjų mėgstama Lietuvos gamintojų produkcija. Kaip pagrindinį trukdį užmegzti daug naujų partnerysčių „Iki“ įžvelgė sudėtingas sutartis tarp prekybos tinklų ir ūkininkų bei smulkiųjų verslininkų. Klientas pasiryžo supaprastinti sutartis ir ieškoti kitų kompromisų.


SPRENDIMAS
Kartu su klientu VRP H+K  suorganizavo spaudos konferenciją (nuo koncepcijos iki apipavidalinimo) pristatyti supaprastintą „Iki“ sutarčių su ūkininkais ir smulkiaisiais verslininkais sudarymo tvarką. Spaudos konferencijoje dalyvavo „Iki“ į jų inicijuotą projektą įtraukti partneriai: Lietuvos Respublikos Žemės ūkio ministerija, Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba, Lietuvos vaisių ir daržovių augintojų asociacija bei vienas sėkmingų bendradarbiavimo su „Iki“ pavyzdžių – IĮ „Geri meistrai“. Iššūkis buvo suderinti šalių dalyvavimą renginyje ir jų pozicijas, kartu – renginiu sudominti žurnalistus tuo pat metu, kai šalyje stabdoma Ūkio banko veikla.


REZULTATAS
Spaudos konferencijoje dalyvavo 12 žiniasklaidos kanalų atstovai, po jos pasirodė 18 unikalaus turinio publikacijų tiksliniuose žiniasklaidos kanaluose. Pagrindinė „Iki“ žinutė, kad „Iki“ ieško Lietuvos tiekėjų (ūkininkų, smulkių įmonių atstovų) ir yra atvira ieškoti kompromisų – pasirodė visose publikacijose. Visų jų tonas – teigiamas arba neutralus. Kartu buvo sutvirtinti santykiai su tikslinėmis institucijomis tolesnei projekto plėtrai ir komunikacijai. 
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.