3 liepos 2015

Projektas „Išmani moteris“

VšĮ „Versli Lietuva“ užsakymu „VRP Hill+Knowlton Strategies“ įgyvendintas moterų verslumo skatinimo projektas „Išmani moteris“ susilaukė didelio populiarumo ir viršijo siekiamus tikslus. Nepaisant fakto, kad moterys sudaro tik trečdalį darbdavių, jų aktyvumas šiame projekte parodė, kad jos nori, turi potencialo ir gavusios pagalbą gali sukurti verslus bei jiems vadovauti.

2015 m. kovo – birželio mėnesiais vykusiuose 36 renginiuose Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose dalyvavo 2648 moterys, tiesiogiai internetu renginius stebėjo 7611 unikalūs vartotojai, projekto dalyvės parengė 50 verslo idėjų koncepcijų, 19 jų projekto finale prisistatė investuotojams.
Projektas „Išmani moteris“
Situacija
Moterys Lietuvoje vis dar retai kuria verslus. 2012 m. jos sudarė vos 31 procentą darbdavių. Iš visų dirbančių moterų Lietuvoje, tik 9 procentai dirba savarankiškai, t.y. yra darbdavės arba užsiima individualia veikla.
Lietuvoje daliai moterų dėl įvairių priežasčių yra sudėtinga įsitraukti ar grįžti į darbo rinką, palaikyti ar kelti kvalifikaciją. Statistikos departamento duomenys rodo, kad apie 35 tūkst. moterų kasmet išeina motinystės atostogų, 63 tūkst. moterų yra namų šeimininkės. 
VšĮ „Versli Lietuva“ nusprendė taisyti šią situaciją inicijuodama moterų verslumo skatinimo renginius, o konkursą laimėjusi „VRP Hill + Knowlton Strategies“ pasiūlė jau prieš dvejus metus įmonės išbandytą projekto „Išmani moteris“ koncepciją. Ji remiasi tuo, kad ypatingas dėmesys yra skiriamas vaikus auginančioms moterims, pristatant aktualią informaciją renginiuose teorija derinama su praktika, o verslus plėtojančios moterys turi galimybę individualiai konsuotuotis su mentoriais. 
Iškelti tikslai: surengti po 12 renginių Klaipėdoje, Šiauliuose ir Klaipėdoje, kuriuose turi apsilankyti iš viso 1500 moterų, tiesiogines transliacijas stebėti 1000 unikalių vartotojų, turi būti parengta 30 verslo idėjų koncepcijų. Taktinis projekto iššūkis buvo ne tik pakviesti moteris dalyvauti, bet ir jas „išlaikyti“ projekte 12 savaičių, strateginis iššūkis – pasiekti, kad būtų sukurta realių verslų. 
Sprendimas 
Projekto veiklų planavimas buvo grindžiamas šiomis gairėmis: motyvuoti ir įtraukti, organizuoti taip, kad atitiktų moterų poreikius, sukurti sąlygas moterims pasiekti rezultatų. Moterims įtraukti naudotas ‚Facebook“ socialinis tinklas, kita interneto erdvė, Kauno, Klaipėdos ir Šiaulių vietos žiniasklaida. 
Renginiai buvo sujungti į nuoseklų verslo kūrimui aktualių temų ciklą.  Juos vieną su kitu jungė būsimų renginių pranešėjų užduodami namų darbai. Daugelyje renginių savo sėkmės istorija dalijosi moterys, jau sukūrusios verslą, tokiu būdu įkvėpdamos dalyves. Pranešėjais buvo kviečiami itin patyrę savo srities žinovai ir profesionalūs lektoriai. 
Teorinė dalis derinama su praktinėmis užduotimis, kurių metu moterys kartu dirbdamos geriau susipažindavo, užmegzdavo dalykinius ryšius ir galiausiai tapo bendruomene, veikiančia ir projektui pasibaigus. Dalyvauti renginiuose negalinčioms moterims pasiūlyta galimybė stebėti juos tiesiogiai internetu. Visuose renginiuose buvo užtikrinama vaikų priežiūra, todėl galėdavo dalyvauti ir tos moterys, kurios neturėdavo kur jų palikti. 
Svarbi projekto dalis buvo individualios konsultacijos su patyrusiais mentoriais, su kuriais kartu dalyvės rengė savo verslo idėjos koncepcijas. 
Projektą vainikavo finalinis renginys, kuriame geriausiai pasirengusios moterys savo idėjas per 3 minutes pristatė investuotojams. 
Rezultatas
•    Į projektą užsiregistravo per 1400 moterų iš visos Lietuvos, taip pat užsienio šalių;
•    Renginiuose dalyvavo 2648 moterys, – beveik dvigubai daugiau nei buvo siekiama;
•    Renginius tiesiogiai internetu stebėjo 7611, – beveik 8 kartus daugiau nei planuota;
•    Kokybiškas verslo idėjų koncepcijas parengė 50 moterų, - beveik dvigubai daugiau nei nustatytas rodiklis;
•    Investuotojams prisistatė 19 atrinktų moterų iš visos Lietuvos, ¬– taip pat ir nuotolinės projekto stebėtojos;
•    Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose susikūrė aktyvių verslą kuriančių moterų bendruomenės, veikiančios ir pasibaigus projektui.
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.