1 gruodžio 2004

Pirmojo lietuviško miuziklo sugrįžimas į sceną (2003 - 2004 m.)

Miuziklo "Ugnies medžioklė su varovais" komunikacija


Iššūkis
2003–2004-ieji metai Lietuvoje tapo miuziklo atgimimo metais. Didžiojoje scenoje pristatyti tokie miuziklai kaip „Velnio nuotaka“, „Tadas Blinda“, pasaulinio miuziklo genijaus Andrew Lloydo Webberio kūriniai „Jėzus Kristus Superžvaigždė“, „Operos Fantomas“. Pagrindinis iššūkis buvo rasti būdų sudominti dar vienu miuziklo sugrįžimu – po 30-ies metų pertraukos vėl statoma Giedriaus Kuprevičiaus „Ugnies medžiokle su varovais“. Jame vaidino scenoje debiutuojantys atlikėjai, tuo tarpu iki šiol miuziklų pastatymai buvo siejami daugiausia su scenos žvaigždžių vardais.


Įžvalga
Pasiūlėme dvi pagrindines komunikacijos linijas – kartų susitikimo ir uždegančio ugnies motyvo. Jos sujungtos atgimusio miuziklo versijos pristatyme: spaudos konferencijos metu uždegtą simbolišką miuziklo ugnį kūrinio autorius Giedrius Kuprevičius ir garsus pirmosios „Ugnies medžioklės su varovais“ atlikėjas Vytautas Kernagis perdavė naujajai miuziklo kartai – naujiesiems aktoriams. Tokiu būdu organizatoriai simboliškai prisiėmė pažadą pristatyti savo pirmtakų vertą kūrinį. Didelės sėkmės sulaukė ir generalinė pirmojo spektaklio repeticija, už simbolinę kainą parodyta sostinės senjorams. Ši iniciatyva susilaukė didžiulio visuomenės ir žiniasklaidos dėmesio bei papildė kartų susijungimo temą.


Vykdyta ir itin intensyvi žiniasklaidos informavimo kampanija išnaudojant įvairius aspektus – jaunųjų atlikėjų temą, apleisto pastato – buvusio „Pergalės“ kino teatro parengimą miuziklui. Nuolat koordinuotas žinių pateikimas visais informacijos kanalais, siekiant integruoti viešųjų ryšių ir reklamos veiksmus.


Ekspertizė
Kampanijos sėkmę lėmė jos vientisumas (iš daugelio komunikacijai galimų išnaudoti žinių buvo pasirinktos svarbiausios) ir sėkmingas simbolių vizualizavimas, efektingas dviejų kartų susitikimo momentas. Kampanija iš „VRP | Hill & Knowlton“ reikalavo nuolatinio kūrybiškumo ir kultūrinių renginių komunikacijos išmanymo.


Rezultatai
Į sceną sugrįžusio miuziklo sėkmė viršijo visus prodiuserių lūkesčius – nuolat sausakimša salė, vietoj dešimties planuotų spektaklių parodyta net trylika. Spektaklio generalinė repeticija susilaukė senjorų anšlago. Pasiektas ir dar vienas tikslas – su šiuo miuziklu atvesti į didžiąją sceną naujų žvaigždžių – nauja perspektyvia atlikėja pripažinta Monikos vaidmenyje didžiojoje scenoje debiutavusi devyniolikmetė Ona Kolobovaitė. Ypač malonu, jog teatro kritikai atkreipė dėmesį ne tik į spektaklio režisūrą, bet ir į labai vykusią komunikaciją.
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.