9 sausio 2015

„Negaliu nerašyti“: kūrybinio rašymo mokymai

Prisėdę rašyti apie vieną iš mūsų agentūros rengiamų mokymų programų, „tuščio popieriaus lapo“ baimės nejutome nė šešėlio, nes puikiai žinome, kaip ją įveikti. Dar daugiau: esame pasirengę šiomis žiniomis pasidalinti ir padėti jumyse pažadinti tikrą rašytoją! Na, mažų mažiausiai, specialistą, gebantį nebūtinai rišlias mintis paversti nuosekliu ir aiškiu viešosios komunikacijos tekstu.
„Negaliu nerašyti“: kūrybinio rašymo mokymai
Struktūra ir metodai
Tam ir skirti kūrybinio rašymo mokymai „Negaliu nerašyti“. Programą sudaro dvi pagrindinės dalys ‒pirmojoje susipažinsite su kūrybinio mąstymo ir rašymo metodais, padedančiais pasisemti įkvėpimo ir idėjų, įveikti tuščio lapo baimę ir išlaisvinti kūrybines galias. Antrojoje dalyje gilinsitės į viešajai komunikacijai skirto teksto reikalavimus, struktūrą ir stilių, leksiką. Mokymų dalyviai į kuriamus tekstus pažvelgia iš komunikacijos strategijos perspektyvos, mokosi planuoti kūrybos procesą, ugdo gebėjimus dirbti su tekstine medžiaga: rinkti ir analizuoti informaciją, redaguoti bei tinkamai pateikti tekstą.
Didelę mokymų programos dalį sudaro praktinės užduotys: įvairios apimties ir pobūdžio tekstų rašymas, redagavimas, jų aptarimas ir analizė. Mokymais siekiame ne tik plėsti dalyvių žinių bagažą ir lavinti praktinius kūrybinio rašymo įgūdžius, bet ir atskleisti dalyvių kūrybos potencialą bei įkvėpti jiems pasitikėjimo rašyti, kurti kokybiškus tekstus ir taip prisidėti prie organizacijos ar bendrovės viešosios komunikacijos bei rinkodaros.
Dalyviai, trukmė ir kita svarbi informacija
Mokymai skirti įmonių ir organizacijų atstovams, atsakingiems už ryšius su visuomene ir žiniasklaida, klientų aptarnavimą ar rinkodarą – visiems, kam tenka rengti tekstus ir bendrauti raštu. Siekiame skirti kuo daugiau dėmesio kiekvienam dalyviui individualiai, todėl mokomės nedidelėmis, iki 5 dalyvių grupėmis.
Bendra programos trukmė – apie 9 valandas. Taigi mokymai rengiami dviejų pusės dienos trukmės teorinių ir praktinių seminarų pavidalu.
Mokymus veda patyrę agentūros „VRP Hill+Knowlton Strategies” specialistai: agentūros kūrybos direktorius Aidas Puklevičius ir komunikacijos konsultantas, kūrybos projektų ir mokymų vadovas Balys Narbutas.
Ką kalba dalyviai?
Kuo programa naudinga organizacijai ir dalyviams? Geriau pasiteiraukime jų pačių, juolab, kad pastarųjų seminarų dalyvius mokymai įkvėpė parašyti gražių ir prasmingų atsiliepimų.
SEB banko rinkodaros departamento direktorius Liudas Rimkus: „Mokymai paliko puikų įspūdį geru teorinių žinių ir praktikos deriniu. Kai teko užduotis per trumpą laiką parengti gerą kūrybinį tekstą, gerai supratau ne tik, kad tai labai rimtas iššūkis, bet ir kad tai – įveikiamas iššūkis“.
SEB banko ryšių su klientais valdymo vadovė Aistė Baublienė: „Mes dirbame su milijonu klientų, per metus išsiunčiame milijonus  žinučių: nuo priminimų, naudingų patarimų ir pasiūlymų iki prašymų pateikti dokumentus, atvykti į banką. Mums itin svarbu aiškiai ir tiksliai perduoti kiekvienam klientui žinią ir paskatinti jį veikti.
Iš šių mokymų grįžome su noru peržiūrėti ir patobulinti klientams siunčiamus laiškus. Vadinasi, mokymai išties naudingi. Praėjus mėnesiui aptariame ir taikome pasiūlytas taktikas. Nebegąsdina nei baltas lapas, nei trumpi terminai, kai žinai, kaip su jais tvarkytis. Rekomenduočiau visiems, kam tenka kreiptis į klientus, partnerius, kolegas raštu: ar tai būtų įtaigus pasiūlymas ar svarbi informacija“.

Daugiau informacijos :

Aidas Puklevičius
Kūrybos direktorius

Email: aidas@vrp.lt
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.