4 gruodžio 2010

„Naujosios muzikų kartos vasaros festivalis“ – išskirtinis Vilniaus muzikos įvykis (2010 m.)

„VRP | Hill & Knowlton“ užduotis – per trumpą laiką į vasaros renginių tvarkaraštį „įvesti“ pirmą kartą organizuojamą „Naujosios muzikų kartos vasaros festivalį“.
„Naujosios muzikų kartos vasaros festivalis“ – išskirtinis Vilniaus muzikos įvykis (2010 m.)
Renginys  išsiskyrė intensyvumu – per dešimt dienų surengta dešimt kas vakarą vykstančių jaunosios kartos muzikantų koncertų. Pagrindiniai projekto iššūkiai buvo ne tik rasti festivaliui „nišą“ tarp gausybės tradicinių vasaros renginių, bet ir efektyviai suplanuoti renginių komunikaciją ir per pakankamai trumpą laiką pristatyti gana daug išskirtinių renginių bei Lietuvos publikai dar nežinomų atlikėjų.


Įžvalga


Norėdami pabrėžti naujojo vasaros festivalio išskirtinumą, pasiūlėme komunikaciją koncentruoti į festivalio organizatorių siekį sukurti naujos koncepcijos renginį – klasikinės muzikos festivalį sostinėje, pristatantį itin daug jaunosios kartos pasaulinių atlikėjų, koncertuojančių pasaulinėse salėse, skirtą tiek klasikinės muzikos mėgėjams, tiek pirmą kartą su ja susipažįstantiems. Šiam tikslui skirtos komunikacijos turinį sudarė ne tik festivalio eigos pristatymas, bet ir jo atlikėjų ir kitų išskirtinių renginio naujienų anonsavimas.


Ekspertizė


„VRP | Hill & Knowlton“ pristatydama festivalį vykdė intensyvią komunikaciją. Anonsuojant festivalį buvo pristatomi iškiliausi atlikėjai ir festivalio perliukai, atlikėjų asmenybės ir jų atliekama muzika, taip pat festivalio įdomybės – pavyzdžiui, instrumentai.


Be įprastų komunikacijos priemonių – spaudos konferencijos, pranešimų spaudai, festivaliui pristatyti pasitelkta papildoma komunikacija viešose erdvėse – Vilniaus centre esančioje kavinėje „Vasaros terasa“ buvo rodomi festivalio atlikėjų vaizdo įrašai.


Surengti ir specialūs konkursai – jie galėjo dalyvauti nuotraukų konkurse „Muzikuojantis Vilnius“ ir laimėti bilietus į festivalio koncertus. Konkurso nuotraukas pristatė vaizdo galerija interneto portale „15min.lt“.


Rezultatai


Dešimt koncertų ir vasaros muzikos akademiją surengęs „Naujosios muzikų kartos vasaros festivalis“ tapo svarbiu įvykiu Vilniaus vasaros renginių tvarkaraštyje. Žiniasklaidoje festivalis išsiskyrė komunikacijos intensyvumu – per šešias savaites šiam renginiui skirtos 63 publikacijos įvairiuose žiniasklaidos kanaluose – straipsniai, radijo bei televizijos reportažai kultūros ir aktualijų rubrikose.


Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.