22 rugsėjo 2014

„Mink į sveikatą“ su „Impuls“

„Mink į sveikatą!“ – tokiu šūkiu sporto ir sveikatingumo klubų tinklas „Impuls“ kreipėsi į verslo bendruomenę Vilniuje ir pakvietė sveikiau... dirbti. Du mėnesius įvairių verslo įmonių darbuotojai galėjo per pertraukas minti kardiodviračius  – specialius treniruoklius – ir siekti ypatingo prizo – metų narystės „Impuls“ sporto klube. 
„Mink į sveikatą“ su „Impuls“
SITUACIJA
Biurų darbuotojams trūksta fizinio aktyvumo, o tai prisideda prie mažesnio darbo produktyvumo ir įvairių sveikatos problemų. „Impuls“ užsakymu atliktas įvairių profesijų atstovų Lietuvoje tyrimas taip pat atskleidė, kad tik kas ketvirtas darbuotojas jaučia darbdavio skatinimą būti fiziškai aktyvesniam bei sportuoti. „VRP Hill+Knowlton Strategies“ komanda gavo užduotį, kaip interaktyviai paskatinti įmones labiau rūpintis savo darbuotojų fizine būkle.
SPRENDIMAS
Verslo įmonės buvo pakviestos į sveikatingumo varžybas „Mink į sveikatą!“, kuriose rungėsi poros, mynusios specialius treniruoklius. Į varžybas užsiregistravusių įmonių biurus buvo pristatyta po du ultramodernius „Impuls“ kardiodviračius, kuriais darbuotojai galėjo naudotis 5 darbo dienas. Sportuojantys, norintys atsipūsti nuo darbų ar tiesiog pagauti azarto – įmonių darbuotojai suvienijo savo jėgas ir per pertraukėles mynė kardiodviračius. Numinti kilometrai buvo fiksuojami, o savaitės pabaigoje bendras komandos rezultatas sumuojamas. Daugiausiai kilometrų per savaitę numynusios komandos buvo apdovanotos „Mink į sveikatą!“ taurėmis ir specialiais „Impuls“ prizais.
REZULTATAS
Varžybos sulaukė didelio įvairių Vilniaus įmonių susidomėjimo. Komandas subūrė net 28 įvairios verslo įmonės, o norinčių dalyvauti varžybose buvo dar apie 60.
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.