14 sausio 2015

„MAXIMA LT“ TYRIMAS „KALĖDŲ PYRAGAS 2014“ IR JO PRISTATYMAS ŽINIASKLAIDAI

Šv. Kalėdos yra viena laukiamiausių švenčių Lietuvoje. Nenuostabu, kad jai artėjant  vyksta daugybė renginių ir iniciatyvų, tad naujienų žiniasklaidoje pasirodo tikrai daug.

Dėl šios priežasties didžiausias šalies prekybos tinklas „Maxima“, siekdamas pristatyti Kalėdų naujoves, orientavosi į komunikacinį išskirtinumą. „VRP Hill+Knowlton Strategies“ komanda pasiūlė atlikti reprezentatyvią apklausą apie lietuviškas kalėdines tradicijas. Tyrimo rezultatai žiniasklaidos atstovams buvo pristatyti renginyje, vykusiame viename didžiausių prekybos tinklo konditerijos cechų. 
„MAXIMA LT“ TYRIMAS „KALĖDŲ PYRAGAS 2014“ IR JO PRISTATYMAS ŽINIASKLAIDAI
SITUACIJA
Artėjant didžiausioms metų šventėms, prekybos tinklas „Maxima“, siekdamas pristatyti Kalėdų naujoves ir sustiprinti savo, kaip lietuviško prekybos centro, įvaizdį, orientavosi į komunikacinį išskirtinumą.
SPRENDIMAS
„VRP Hill+Knowlton Strategies“ komanda prekybos tinklui pasiūlė atlikti reprezentatyvią apklausą, kuri parodytų realius Lietuvos gyventojų pirkėjų planus, susijusius su kalėdinėmis išlaidomis. Tyrimo rezultatai žiniasklaidos atstovams buvo pristatyti renginyje, vykusiame viename didžiausių prekybos tinklo konditerijos cechų – jame kasmet pagaminama apie 1200 tonų konditerijos gaminių. Tyrimo rezultatus apžvelgė „Maxima LT“ generalinis direktorius Žydrūnas Valkeris.
Apklausos duomenys parodė, jog ant šventinio stalo Lietuvoje vyrauja tradiciniai lietuviški patiekalai. Dėl šios priežasties „VRP Hill+Knowlton Strategies“ komanda į renginį pasiūlė pakviesti etnologę. Renginyje dalyvavo Lietuvos liaudies kultūros centro Papročių ir apeigų poskyrio vyriausioji specialistė, knygos „Metai už stalo“ autorė Nijolė Marcinkevičienė. Ji papasakojo apie tarpukario Lietuvos tradicinį lietuvišką stalą ir palygino, kokios tradicijos išliko iki šių dienų. Be to, etnologė papasakojo, kaip vaišių stalai buvo dengiami skirtinguose Lietuvos regionuose, kaip buvo ruošiamasi didžiausioms žiemos šventėms.
Renginiui pasirinktoje vietoje – viename didžiausių „Maximos“ konditerijos cechų – prieš šventes darbas verda dar sparčiau, nes būtent čia gimsta ir daug populiarių šventinių saldėsių. Po tyrimo rezultatų pristatymo žurnalistai buvo pakviesti pasižvalgyti po konditerijos cechą.
REZULTATAI
Nepaisant aktyvaus kalėdinio laikotarpio, renginyje dalyvavo net 22 žiniasklaidos atstovai iš 12 žiniasklaidos kanalų. Pranešimas žiniasklaidai su apklausos duomenimis, pristatytais renginio metu, buvo vienas sėkmingiausių „Maxima LT“ pranešimų 2014 m. ketvirtą ketvirtį (pasiekė 2,19 mln. žmonių). Pristatytas „Maxima LT“ konditerijos cechas, kuriame prieš šventes pagaminami rekordiniai kiekiai produkcijos „Maximos“ parduotuvėms.
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.