31 gruodžio 2004

„Löfbergs Lila“ (2004)

Kavos mokykla


Iššūkis
Lietuvoje jau keletą metų parduodama „Löfbergs Lila“ kava iki tol buvo palyginti mažai žinoma. Produkto importuotojai siekė vartotojus ir mažmenininkus supažindinti su jau beveik šimtą metų siekiančiomis „Löfbergs Lila“ kavos gamybos tradicijomis, šios kavos pupelių savybėmis bei galimybėmis.


Įžvalga
„Löfbergs Lila” populiarinimo tikslais 2004 m. balandį į Vilnių atvyko vienas žinomiausių pasaulyje kavos ekspertų Tonis Bromanas (Tony Broman). Jo atvykimą į Lietuvą išnaudojome ir kitai „Löfbergs Lila“ tradicijai – populiariems „Kavos mokyklos“ renginiams – pristatyti. Į pirmąją „Kavos mokyklos“ paskaitą Vilniuje su Toniu Bromanu buvo pakviesti „Löfbergs Lila“ kava prekiaujantys mažmenininkai, viešbučių ir restoranų, žiniasklaidos atstovai. Tuo pat metu populiariausiame šalies naujienų portale „Delfi“ pasiūlėme organizuoti žaidimą, kuriame, atsakius į su šios kavos istorija ir kavos gėrimo tradicijomis apskritai susijusius klausimus, buvo galima laimėti įvairių prizų. 


Ekspertizė
Rengiant projektą labiausiai pasitarnavo „VRP | Hill & Knowlton“ patirtis rinkodaros ir integruotos komunikacijos srityse. Kūrybiškumas padėjo rasti ir patraukliai įgyvendinti „Kavos mokyklos“ idėją. Kampanijos sėkmę taip pat lėmė taikliai parinkti informacijos kanalai – gyvenimo būdo ir verslo spauda, leidiniai moterims – taip pat efektyvus bendradarbiavimas su didžiausiu šalies interneto portalu „Delfi.lt“.


Rezultatai
„Kavos mokyklos“ pristatymas sulaukė didelio populiarumo, ypač tarp žiniasklaidos atstovų; „Löfbergs Lila“ eksperto patarimus išspausdino dauguma gastronomijos, gyvenimo būdo ir moterims skirtų leidinių. Surengtas žaidimas portale „Delfi“ sulaukė rekordinio dalyvių skaičiaus. Padidintas „Löfbergs Lila“ žinomumas, naudingai aktualizuotos žinios apie kavos kokybę, vykdyta efektyvesnė dvipusė komunikacija su svarbiausiomis tikslinėmis auditorijomis. Parengta dirva tolimesniems projektams, tarp jų – sėkmingoms pardavimų skatinimo akcijoms.
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.