3 gruodžio 2006

„Lithuania: A Success Story“ (2006 m.)

Reprezentacinė knyga apie Lietuvą


Iššūkis
Beveik visos iki šiol išleistos knygos apie Lietuvą orientuotos į istorinę praeitį, architektūrinį ar kultūrinį paveldą ar gamtos grožį, tačiau joms akivaizdžiai trūko aiškios šiuolaikinės Lietuvos įvaizdžio koncepcijos ir ateities vizijos. Enciklopedinio arba kelionių vadovų pobūdžio leidiniai nepateikė aiškaus supratimo ir neformavo norimo mūsų šalies įvaizdžio. Todėl pagrindinis iššūkis buvo sukurti leidinį, kuris reprezentuotų valstybę ir atspindėtų jos pasiekimus, formuodamas užsienio auditorijai išskirtinį pažangios, perspektyvios ir patrauklios valstybės įvaizdį, bei parodytų, kad reprezentacinis leidinys yra viešųjų ryšių profesionalų kompetencija.


Įžvalga
Buvo iškristalizuota ir pasirinkta koncepcija – „Sėkmės istoriją kuria žmonės“. Koncepcija grįsta tokių temų ir sričių atranka, kad Lietuva būtų pristatyta užsienio auditorijai kaip patraukli erdvė investicijoms, partnerystei, turizmui – asmenybių, dabartinės situacijos ir istorinių prielaidų dėka.


Svarbiausias vaidmuo knygoje skiriamas asmenybėms. Knygą pradeda trijų Lietuvos vadovų, vedusių šalį į dabartinius pasiekimus – Prezidento Valdo Adamkaus, pirmojo nepriklausomos Lietuvos prezidento Algirdo Mykolo Brazausko ir buvusio šalies vadovo prof. Vytauto Landsbergio – įžanginiai žodžiai. Žinomų ekspertų, savo srities žinovų sukurti straipsniai ir trumpi dosjė apie iškilius Lietuvos žmones bei įmones suteikia knygai gyvumo, savitumo, pagrindžia teiginius apie valstybės pasiekimus. Knygos pagrindinių tekstų autoriai – Arūnas Brazauskas, prof. Alfredas Bumblauskas, Algimantas Čekuolis, prof. Leonidas Donskis,  dr. Gitanas Nausėda, prof. Stanislovas Stonkus ir prof. Eduardas Vilkas.
Žinios perteikiamos ne tik tekstu, bet ir vaizdais – daugiau kaip pusę knygos sudaro įvairias šalies gyvenimo sritis reprezentuojančios fotografijos, atrinktos iš daugiau kaip keturiasdešimties fotografų pateiktų darbų. Vaizdinės iliustracijos ir tekstas knygoje išdėstyti taip, kad svarbiausias mintis ir pagrindines žinias skaitytojas galėtų užfiksuoti itin greitai, net ir jei tik perverčia knygą.


Ekspertizė
Knygos sėkmę lėmė „VRP | Hill & Knowlton“ sutelkta stipri savo sričių ekspertų komanda ir aiški koncepcija, pagal kurią suformuotas reprezentacinis knygos turinys. Visa tai leido pasiekti užsibrėžtų leidiniui tikslų ir įgyvendinti projektą per trumpą laiką.


Rezultatas
Sukurtas reprezentacinis, norimą šalies įvaizdį formuojantis leidinys, kuriame pagrindinis dėmesys skiriamas dabartiniams pasiekimams. Knygos sėkmę atspindi tai, kad planuojama leisti pakartotinius šio leidinio leidimus, taip pat atnaujinimus kitomis užsienio kalbomis.
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.