19 lapkričio 2014

Komunikacijos socialiniuose tinkluose kampanija „Like‘able Lithuania“

Kampanija „Like‘able Lithuania“ – unikalus projektas, kurio metu valstybinė institucija pirmą kartą drąsiai žengė į socialinius tinklus. Šios kampanijos metu buvo siekiama parodyti, kad Lietuva yra pilna galimybių, vietų ir įdomių veiklų, o kiekvienas čia apsilankęs ras, kam pasakyti LIKE. Pasirinkta koncepcija leido metus laiko kasdien penkiuose socialiniuose tinkluose Lietuvą rodyti nauju dar viešojoje erdvėje nenaudotu rakursu. Per metus pasiektas kampanijos tikslas – surinkta daugiau nei 1 000 000 interakcijų (like/share paspaudimų, įsitraukimų į aplikacijas ir kitų veiksmų) socialiniuose tinkluose.
Komunikacijos socialiniuose tinkluose kampanija „Like‘able Lithuania“
SITUACIJA
Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos nusprendė įsigyti Lietuvos turizmo komunikacijos ir rinkodaros socialiniuose tinkluose strategijoje numatytų priemonių įgyvendinimo paslaugas. Šių paslaugų teikimo metu turėjo būti vykdoma intensyvi ir efektyvi Lietuvos turizmo galimybių pristatymo socialiniuose tinklalapiuose komunikacijos bei reklamos kampanija, formuojamas įvaizdis, buriama bendruomenė, vartotojai skatinami prisidėti kuriant turinį bei vykdomi kiti veiksmai, kuriais siekiama pritraukti užsienio turistus į Lietuvą bei skatinti vietinį turizmą. Iškeltas pagrindinis tikslas – padidinti Lietuvos kaip patraukios turizmui šalies žinomumą bei pasiekti daugiau nei 1 milijoną „like“ paspaudimų/interakcijų socialiniuose tinklalapiuose.
SPRENDIMAS
Kampanijos įgyvendinimui buvo pasirinkta valstybinei institucijai neįprasta ir drąsi forma apie Lietuvos turizmo galimybes su tikslinėmis auditorijomis kalbėti per socialinius tinklus bei patraukti jos dėmesį interaktyviomis aplikacijomis ir patraukliais vizualiniais sprendimais. Visus metus kiekvieną dieną penkiems socialiniams tinklams (Facebook, Youtube, vKontakte, Google+, Twitter) rengti ir publikuoti sistemiškai sukonstruoti teminiai įrašai, atskleidžiantys, kokie dalykai Lietuvoje yra mėgtini (likeable). Socialinių tinklų erdvė uždavė toną ir kampanijos išraiškai – publikuotos trumpos, šmaikščios, drąsios žinutės, netikėtu rakursu atskleidžiančios faktus apie Lietuvą, kuriais norisi dalintis, komentuoti, spausti like. Įrašai rengti trejomis kalbomis – lietuvių, anglų ir rusų.
Taip pat sukurtos 5 aplikacijos – žaidimai, kurie leido užtikrinti, kad kampanijos turinį padėtų kurti ir vartotojai – čia jie galėjo kelti nuotraukas iš Lietuvos per Instagram programėlę, kviesti draugus, siųsti tikrus atvirukus į visą pasaulį, rašyti, kas ir kodėl Lietuvoje yra mėgtina.
Per metus laiko parengta 10 video filmukų apie Lietuvą (pristatyti miestai, turizmo objektai, Lietuvos virtuvė, verslai ir kita), surengtos trys spaudos konferencijos, informacija žiniasklaidai platinta 6 kalbomis pagal tikslines kampanijos šalis (lietuvių, anglų, vokiečių, rusų, latvių, lenkų kalbos).
Kampanija „Like‘able Lithuania“ įgyvendinta kartu su Valstybiniu turizmo departamentu prie ūkio ministerijos ir skaitmeninės komunikacijos agentūra „The Chocolate“.
REZULTATAS
  • Per metus pasiektas 1 005 807 interakcijų socialiniuose tinkluose skaičius
  • Sukurtos 5 aplikacijos socialiniuose tinkluose, kuriomis naudojosi virš 40 000 vartotojų
  • Įgyvendintas komunikacijos su tikslinėmis auditorijomis ir įvaizdžio formavimo sprendimas tapo teigiamu pavyzdžiu, kaip įprastą informaciją pateikti kitokiu formatu ir valstybinės institucijos skleidžiamas žinutes pritaikyti socialinių tinklų auditorijai
  • Lietuvos interneto apdovanojimuose „Login 2014“ kampanija „Like‘able Lithuania“ pripažinta geriausia pirmą kartą įsteigtoje nominacijoje „Interneto panaudojimas viešojo sektoriaus reklamai“
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.