8 gruodžio 2009

Kampanija „Gerosios margarino savybės“ (2009 m.)

Po šviečiamosios kampanijos „Gerosios margarino savybės“ margarino produktų rinka nustojo kristi.
Kampanija „Gerosios margarino savybės“ (2009 m.)
Iššūkis


Margarinas, kaip produktų kategorija, Baltijos šalyse pastaruoju metu nuolat praranda rinkos dalį – ją vis dažniau užima sviestas arba riebalų mišiniai. Todėl pagrindiniai kampanijos iššūkiai buvo:
  • Stiprinti margarino kategorijos įvaizdį (minkštas augalinis margarinas yra „gerųjų“ riebalų, t.y. nepakeičiamųjų riebalų rūgščių šaltinis. Šių medžiagų mūsų organizmas pats nepasigamina, todėl jų turime gauti su maistu); 
  • Stiprinti „Rama“ margarino įvaizdį, komunikuojant visas gerąsias margarino savybes (nepakeičiamosios riebalų rūgštys Omega 3, vitaminai);
  • Komunikuoti ir susieti „Rama“ kaip margariną, kuris „rūpinasi“, kad vaikai sveikai augtų ir vystytųsi.
Įžvalga


Tiesmuki reklaminiai straipsniai ar kitos reklaminės priemonės nesuteikia visiško pasitikėjimo produktu ir neatskleidžia visų gerųjų jo savybių. Norėdami suteikti ekspertiškumo aspektą komunikacijoje, įvykdėme integruotą viešųjų ryšių ir reklaminę kampaniją „Margarino gerosios savybės“, kuri apėmė visas tris Baltijos šalis. Kadangi kampanija glaudžiai siejasi su sveika mityba, siūlėme kalbėti ne tik apie riebalus, bet bendrai tikslinei auditorijai teikti patarimus mitybos klausimais. Įgyvendinant kampaniją įtraukėme mitybos ir sveikatos specialistus, kurie teikdavo komentarus straipsniams, pranešimams spaudai, skaitė paskaitas specialistų seminaruose, konferencijose mitybos raciono ir riebalų vartojimo klausimais.


Ekspertizė


VRP | Hill & Knowlton” pasiūlė visą eilę priemonių šiai Baltijos šalių lygiu kompanijai įgyvendinti:
  • bendradarbiavimas su keliais mitybos ir sveikatos specialistais (KOFs);
  • straipsnių apie mitybą ir riebalų reikšmę organizmui rengimas ir iniciavimas;
  • projektai su žiniasklaida: patarimų skiltys; kartu su partneriais www.mama.lt įgyvendinome kampaniją-konkursą mamytėms “Linksma “Rama” vasaros pramoga”. 
  • netradicinės interaktyvios komunikacijos priemonės internete, (sukūrėme filmuką, iniciavome ar organizavome įvairius žaidimus internete).
  • kūrybingumas, patirtis rinkodaros projektų srityje, bendradarbiavimo įgūdžiai su tarptautiniais partneriais, sveikos mitybos specialistais, leido sklandžiai įgyvendinti kampaniją.
Rezultatai


Margarino produktų kategorijos rinka nustojo kristi;
  • Spaudoje pasirodė per 50 įvairių straipsnių ir žinučių apie geruosius riebalus, nepakeičiamąsias riebalų rūgštis bei margariną;
  • Filmuką, kaip pasigaminti margariną namie (lietuvišką versiją), peržiūrėjo virš 900 Youtube lankytojų,
  • Įvairiuose žaidimuose dalyvavo per 3000 žmonių
  • Per 300 dalyvių “Smagi Rama vasaros pramoga” (visose Baltijos šalyse apie 700); atsiųsta per 450 nuotraukų. 
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.