17 kovo 2015

Kampanija „5 per dieną“

„VRP Hill+Knowlton Strategies“ įgyvendino integruotos komunikacijos kampaniją, skirtą Europos Sąjungoje užaugintų vaisių ir daržovių vartojimui skatinti. Asociacijos „Baltijos ūkis ir verslas“ produkcijos komunikacijai pasitelkta „5 per dieną“ pasaulinė praktika, kuria buvo siekiama keisti žmonių požiūrį ir ugdyti pozityvų maitinimosi įprotį.
Kampanija „5 per dieną“
SITUACIJA
Pagrindinis asociacijos iškeltas tikslas – paskatinti Lietuvos gyventojus vartoti daugiau vaisių ir daržovių, informuoti juos apie aukštą Europos Sąjungoje užaugintų vaisių ir daržovių kokybę bei keliamus auginimo ir transportavimo reikalavimus, kontrolę bei teikiamą naudą, skatinti vartotojus rinktis Europos Sąjungoje užaugintus produktus.
SPRENDIMAS
Komunikacijos ilgailaikiam tikslui - keisti Lietuvos gyventojų mitybos įpročius  - pasiekti pasitelkta pasaulinė „5 per dieną“ praktika, kuri Lietuvoje nebuvo populiari.  Komunikacijos sprendimas – pozityviai, be didaktikos, patraukliu turiniu ir vizualizacija atkreipti dėmesį į vaisių ir daržovių vartojimo naudą: skanu, patogu gaminti, sveika, madinga - mažiausiai 5 vaisių ir daržovių suvartojamos porcijos per dieną turi tapti teisingu įpročiu.  
Sukurtas išskirtinis „5 per dieną“ prekės ženklas bei vieninga ir lengvai adaptuojama vizualizacija. Kampanijos šūkis – „5 per dieną – teisingas įprotis“.  Daug dėmesio skiriama pozityvaus, žaismingo ir su humoro gaidelė iliustratyvaus turinio pateikimui.
Kampanijos priemonės apėmė 360° veiksmų paletę:
Tema plėtota portaluose, spaudoje, kur buvo publikuojami straipsniai su žinomais kulinarais, dietologais ir kitais specialistais. Taip pat nuosavuose skaitmeniniuose kanaluose – socialiniame tinkle „Facebook“ talpinamos patariamojo pobūdžio žinutės ir konkursai.
Pasitelkta aktyvi reklamos kampanija TV ir radijo eteryje. Sukurti 2 pozityvūs TV klipai – viename iš jų nusifilmavo ir žinomas aktorius Giedrius Savickas. Taip pat vyko integracijos į šeimoms skirtą laidą „Šeima – jėga“, kurių metu žymios šeimos kulinarijos rubrikoje gamino patiekalus iš vaisių ir daržovių. Didelio klausytojų įsitraukimo susilaukė radijo žaidimai ir laidos.
Netradiciniai BTL veiksmai bei tiesioginio kontakto mezgimas mugių, degustacijų ir specialių „5 per dieną“ programų vaikams metu.
REZULTATAS
„5 per dieną“ žinia tapo aiškiai atpažįstamu nuo 2014 m. rugpjūčio mėn.  vykstančios kampanijos simboliu, o naudingi patarimai, kaip atitinkamose gyvenimo situacijose įtraukti į savo racioną daugiau vaisių ir daržovių, patraukė vartotojų dėmesį tiek TV klipe, tiek socialinėje medijoje ir kituose kanaluose.
Projektas susilaukė gerų kliento ir partnerių vertinimų. Žinia apie „5 per dieną“ plačiai paskleista skirtingais media kanalais: TV klipą pamatė per 1,6 mln., TV integracijas - 1,37 mln. Lietuvos gyventojų; radijo laidas išgirdo 205 tūkst. vartotojų, žaidimus – 733 tūkst., o radijo klipų pasiekiamumas buvo 6,78 mln.; straipsnius spaudoje perskaitė 540 tūkst. skaitytojų.
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.