1 gruodžio 2006

"Intel" įvaizdžio atnaujinimas (2006)

Nuo silicio produktų iki IT inovacijų taikymo lyderio


Iššūkis
Pasaulinis silicio technologijų inovacijų lyderis „Intel“ 2006-ųjų pradžioje paskelbė keičiantis prieš 37 metus sukurtą, vieną iš labiausiai pasaulyje vertinamų prekės ženklų. Kartu bendrovė pradėjo naują savo veiklos etapą, kurio metu daugiausia dėmesio skiria informacijos technologijoms, produktams ir iniciatyvoms plėtoti.
Iki tol žinoma kaip kompiuterių procesorių ir kitų silicio produktų gamintoja, „Intel“ daugiausiai dėmesio sutelkė kuriamoms platformoms – skaitmeninių namų platformai „Viiv“, mobiliajai „Centrino Duo“ bei kitoms.


„Intel“ tikslas, iškeltas „Hill & Knowlton“ tinklo agentūroms trijose Baltijos šalyse, – keisti bendrovės įvaizdį taip, kad ji nebebūtų siejama vien su produktais, kurių privalumus gali suprasti tik nemažai technologinių žinių turintys specialistai. „Intel“ platformos turi tapti paprasto naudojimo, naujausių technologijų ir kokybės garantu.


Įžvalga
Atlikus labiausiai IT naujovėmis besidominčių žiniasklaidos priemonių analizę, nustatyta, kad dažniausiai bendrovės „Intel“ produktai aprašomi minint konkurentus bei lyginant jų produktus. Dažniausiai sutinkamas komunikacijos turinys – hercai, bitai bei nanometrai.
Atsižvelgiant į pasikeitusius „Intel“ komunikacijos tikslus, kampanijos metu dėmesys buvo sutelktas į vartotojui patrauklius ir lengvai suprantamus technologijų aspektus: patogumą naudotis ir atsiveriančias naujas galimybes.


Žiniasklaidos atstovams buvo perduoti ne tik pranešimai spaudai su „Intel“ naujienomis, bet ir  specialiai parengta medžiaga bei nuotraukos – tyrimai ir prototipiniai produktai, suprantamai paaiškinantys technologines galimybes bei inovacijas.


Ekspertizė
„Intel“ pasitikėjo „VRP | Hill & Knowlton“ ir „Hill & Knowlton“ agentūrų Latvijoje bei Estijoje kompetencija, vykdant technologijų komunikacijos projektus, taip pat glaudžiais kontaktais su šią sritį aprašančiais šalių žurnalistais.


Didelę reikšmę turėjo ir agentūrų tarpusavio bendradarbiavimo patirtis, įgyta tarptautiniuose projektuose. Glaudus agentūrų darbas dalinantis įžvalgomis, patirtimi ir bendraujant su žurnalistais skirtingose šalyse ne kartą pasiteisino.


Rezultatai
Netrukus po to, kai „Intel“ oficialiai paskelbė apie naują veiklos etapą - perėjimą prie platformų kūrimo, žiniasklaidoje pasirodžiusios  pabrėžė nebe technologines inovacijų galimybes, o vartotojams sudaromas sąlygas išbandyti skaitmenines pramogas namuose su „Viiv“ ar patogiai dirbti, naudojant mobiliąją „Centrino Duo“ platformą.


Per septynerius mėnesius nuo bendradarbiavimo su „Intel“ pradžios Lietuvoje buvo inicijuotos 203  įvairiose žiniasklaidos priemonėse. Latvijoje tokių publikacijų inicijuota 146, Estijoje – 127.
Įdomiai pateiktos IT naujienos sudomino ne tik apie IT rašančius žurnalistus, bet ir verslo, laisvalaikio žiniasklaidą.
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.