Pajusk savo kailiu“ įvertinta kaip vienas iš geriausių savo srities projektų Baltijos šalyse ir Europoje." />
8 gruodžio 2014

Integruota būsto draudimo kampanija „Pajusk savo kailiu“

„VRP Hill+Knowlton Strategies“ įgyvendinta „Lietuvos draudimo“ integruotos komunikacijos būsto draudimo kampanija „Pajusk savo kailiu“ įvertinta kaip vienas iš geriausių savo srities projektų Baltijos šalyse ir Europoje.
Integruota būsto draudimo kampanija „Pajusk savo kailiu“
Post-kampanijos tyrimų duomenimis, kampanijos veiksmais pasiekėme 33 proc. visos tikslinės auditorijos, o 47 proc. pasakė, kad ši informacija privertė juos susimąstyti apie namų saugumą.  Per du mėnesius pasiekėme su klientu „Lietuvos draudimas“ išsikeltus tikslus: žemo svarstymo būsto draudimo kategoriją kilstelėjome 3 proc., būsto nesaugumo jausmą – 8 proc. Pasirašytos draudimo įmokos, palyginti su kampanijos startu, padidėjo 7,6 procento arba 21,6 proc. palyginus su tuo pačiu laikotarpiu pernai.
Situacija
Būsto draudimas Lietuvoje kol kas yra žemos paklausos kategorija. Pagrindinė priežastis, kaip pamatėme išanalizavę duomenis, yra susiformavusios gyventojų nuostatos:  „mano būstas yra saugus“ ir jį pagrindžiantys įsitikinimai („nes aš neturiu turto, nes tikiuosi, kad apsaugos kaimynai“, ir kt.), kurie, kaip rodė įvairūs tyrimai, yra mitai.
Kartu su „Lietuvos draudimu“ išsikėlėme du pagrindinius kampanijos tikslus, abu susijusius su nuostatų pokyčiais:
  1. „Mano būstas yra saugus“ – sumažinti šią nuostatą 5 proc.
  2. „Svarstau būsto draudimą“ – padidinti svarstymą 4 proc.Abu tikslai buvo ambicingi, mat įprastai nuostatos yra inertiškos ir keičiasi lėtai – vos 1-2 proc. per metus.

Sprendimas
Pagrindinė mūsų įžvalga, kuria grindėme komunikaciją: gyventojai nesusimąsto apie būsto saugumą, kol nepatiria nuostolių ar žalos savo kailiu. Taigi pasirinkta strateginė kryptis: simuliuoti patirtį, padėti žmogui į ją įsijausti, parodyti namų silpnąsias vietas ir pagrindines rizikas, sukeliančias žalas. Integruotos komunikacijos kampanija „Pajusk savo kailiu” jungė geimifikacijos, vartotojų įtraukimo, kalbėjimo vartotojo lūpomis elementus per skirtingus kanalus.
Mažiau kaip per du mėnesius įgyvendinome 8 kampanijos veiksmus: nuo trimatės instaliacijos, simuliuojančios vagystę Vilniaus centre, specialios programėlės socialiniame tinkle „Facebook“, žaidimo populiarioje radijo stotyje, iki interaktyvios parodos prekybos centre, integracijos į serialą, ekspertų komentarų ir kitų priemonių. Visų jų tikslas buvo užfiksuoti kertines žinias, rodančias, kad saugių namų iš esmės nėra, vagims – tik laiko ir noro klausimas į juos patekti (teiginiai grįsti seniau LD atlikta 300 vagių apklausa); taip pat paneigti mitą, jog žmonės neturi turto – parodant, jog bet kuriuose namuose yra vertingų daiktų. Pagrindinis dėmesys buvo skiriamas kategorijai (dažnai be prekės ženklo), tuo tarpu sąsają su prekės ženklu užtikrino lygiagrečiai vykdoma reklamos kampanija.
Rezultatas
  • Geri kliento vertinimai ir įtaka verslo rezultatams
  • 33 proc. visos tikslinės auditorijos pastebėjo mažiausiai vieną kampanijos veiksmą
  • 53 proc. tikslinės auditorijos pastebėjo temą apie būsto saugumą ir rizikas
  • 47 proc. tikslinės auditorijos susirūpino būsto saugumu
  • Kampanijos tikslas „Mano būstas yra saugus” – pasiektas ir viršytas, sumažintas 8 proc. (įvertinimas „puikiai“)
  • Kampanijos tikslas „Svarstau būsto draudimą“ – padidintas 3 proc. (vertinimas „gerai”)
  • 21,5 proc. padaugėjo pasirašytų įmokų, palyginus su tuo pačiu laikotarpiu pernai
  • 7,6 proc. padaugėjo pasirašytų įmokų, palyginti su kampanijos startu
  • Pasiekta per 7 mln. kontaktų su Lietuvos draudimo paminėjimu ir 8,6 mln. bendrų kontaktų
  • 5 proc. padaugėjo apsidraudusių būsto draudimu.
Remiantis TNS po kampanijos vykdytu tyrimu ir „Lietuvos draudimo“ duomenimis.
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.