17 kovo 2016

Integruota SEB banko kampanija „Rytojus Atėjo Vakar“

Integruotos kampanijos „Rytojus atėjo vakar“ tikslas – paskatinti žmones galvoti apie savo ateitį ir ją planuoti, kartu sustiprinant SEB banko, kaip patikimo patarėjo, įvaizdį. Svarbiausia komunikacijos priemonė – sukurta dokumentinė drama „Rytojus atėjo vakar“. Temos apie ateitį aktualizavimui taip pat buvo pasitelktas radijo laidų ciklas „Rytoj, po 30 metų“, turinio projektai, komunikacija socialiniuose tinkluose. Po filmo premjeros LNK eteryje, prasidėjo reklaminė televizijos kampanija, susiejusi temą apie ateities planavimą su SEB banku.

Dokumentinė drama pasiekė aukštus žiūrimumo reitingus, o apklausa parodė, kad filmas paskatino žmones susimąstyti apie savo finansinę ateitį.

 
Integruota SEB banko kampanija „Rytojus Atėjo Vakar“
SITUACIJA
Statistiniai duomenys rodo, kad Baltijos šalių gyventojų finansinis raštingumas yra pakankamai žemas. Dėl šios priežasties daug žmonių gyvena „nuo atlyginimo iki atlyginimo“. Visgi į finansų specialistus patarimo žmonės kreipiasi gana retai ­– vyrauja požiūris, kad bankai neatsižvelgia į savo klientų norus ir poreikius.
 
SPRENDIMAS
Pagrindinė žinutė, akcentuota visos kampanijos metu, – būtinybė galvoti apie rytdienos pasaulį, planuoti savo gyvenimą bei priimti kartais nepatogius, bet svarbius sprendimus, kurie lems, kokia bus mūsų ateitis po trisdešimties ar daugiau metų. Tokiu būdu buvo siekiama sustiprinti ir SEB banko, kaip geriausio finansų konsultacijų banko privatiems klientams, įvaizdį.
 
Svarbiausi komunikacijos veiksmai apėmė šias priemones:
Vidinės komunikacijos veiksmai SEB banko darbuotojams pristatant kampaniją ir filmo premjerą.


SEB banko atlikto pasirengimo pensijai rodiklio tyrimo rezultatų pristatymas žiniasklaidai.2.
3.
Dokumentinės dramos viešinimas Lietuvoje apėmė integraciją LNK kanalo žiniose „pasendinant“ G. Deksnį, straipsnio „Lietuvos ryto“ priede „TV Antena“ inicijavimą, „pasendintas“ LOGIN 2015 konferencijos dalyvių nuotraukas.
Interaktyvios diskusijos kartu su 9-12 klasių moksleiviais mokyklose, panaudojant dokumentinio filmo medžiagą.
Temos apie finansinę ateitį aktualizavimas (straipsniai, video ir infografikai) nuosavuose SEB kanaluose. 
 
REZULTATAI
Filmo reitingai pasiekė 5,8 GRP (Lietuvoje), 2,9 GRP (Latvijoje) ir 2,4 GRP (Estijoje).
Pagal pateiktą apžvalgą, dokumentinė drama paskatino žiūrovus galvoti apie ateitį: 83 % (Lietuva), 70 % (Latvija), 38 % (Estija) ir planuoti finansus: 35 % (Lietuva), 30 % (Latvija), 54 % (Estija).
Visos televizijos kampanijos metu (anonsas, dokumentinis filmas, TV reklama) buvo pasiekta 75,2% (Lietuva), 76,1% (Latvija), 85,3% (Estija) visos auditorijos.
Bent 10 tūkst. klausytojų klausė kiekvienos radijo laidos.
Pasirengimo pensijai rodiklio komunikacija žiniasklaidoje Lietuvoje pasiekė daugiau kaip 1,1 milijonus kontaktų Lietuvoje.
Esame viena labiausiai patyrusių komunikacijos konsultantų agentūrų Lietuvoje.
Tikime, kad komunikacija ne tik keičia pasaulį. Ji ir padeda pasikeitusiame pasaulyje.
Apie mūsų veiklą - iš pirmų lūpų.